برترین برندهای اسکنر داخل دهانی ؛ 5 اسکنر دندانپزشکی برتر سال 2023

به گزارش درگ فایل، اسکنر داخل دهانی (Intraoral Scanner) ابزاری نو برای تصویربرداری دیجیتال از دهان و دندان است. دندانپزشکان با استفاده از این تکنولوژی پیشرفته می توانند تصویری سه بعدی و با وضوح بسیار بالا از دندان مراجعان خود تهیه نمایند. اسکنرهای داخل دهانی پیشرفته ترین ابزار در حوزۀ دندانپزشکی دیجیتال هستند و کاربردی گسترده در زمینۀ دندانسازی دارند. این ابزار پیشرفته بسیار سبک و کم حجم است و استفاده از آن در سال های اخیر بسیار گسترده شده است. در سال 2023 کمپانی های متعددی در سراسر جهان با استفاده از تکنولوژی های روز در حال طراحی و فراوری اسکنر داخل دهانی هستند. در این مقاله برترین برندهای اسکنر داخل دهانی موجود در بازار ایران را بر اساس شش معیار دقت تصویربرداری، سرعت تصویربرداری، ارگونومی، سازگاری با دیگر تجهیزات دندانپزشکی دیجیتال، قیمت و خدمات پس از فروش آنالیز نموده ایم.

برترین برندهای اسکنر داخل دهانی ؛ 5 اسکنر دندانپزشکی برتر سال 2023

یوجوی؛ بهترین برند اسکنر داخل دهانی

اسکنر داخل دهانی یوجوی (Youjoy) در حال حاضر بهترین اسکنر داخل دهانی در بازار ایران محسوب می گردد. کیفیت بسیار بالا، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش عالی مهم ترین ویژگی های اسکنرهای سه بعدی دندانپزشکی یوجوی هستند. لازم به ذکر است که برخلاف روش های دیگر تصویربرداری از دندان، اسکنرهای داخل دهانی یوجوی از نور لیزر استفاده می نمایند که هیچ ضرری برای بیمار ندارد.

کمپانی چینی Ningbo Youjoy از سال 2005 در زمینه ساخت و توسعه تجهیزات تخصصی دندانپزشکی فعال است. برند چینی یوجوی دارای تمامی استانداردهای بین المللی این حوزه است و یکی از بهترین برندهای اسکنر داخل دهانی در سراسر دنیا به شمار می رود. در حال حاضر، شرکت فرداد تجهیز نماینده رسمی اسکنر چینی یوجوی در ایران است و تمامی محصولات این کمپانی را در سراسر کشور عرضه و پشتیبانی می نماید.

دقتسرعتارگونومیسازگاری با دیگر تجهیزاتقیمتخدمات پس از فروش در ایران
545555

تری شِیپ؛ برند دانمارکی اسکنر داخل دهانی

اسکنر دندانپزشکی تری شیپ (3Shape) ساخت کشور دانمارک است. این کمپانی فراورینماینده انواع اسکنرهای دندانپزشکی برای کاربردهای گوناگون است. کیفیت بسیار بالا با استاندارد اتحادیه اروپا مهم ترین ویژگی محصولات برند تری شیپ است. استفاده از این ابزار پیشرفته در کلینیک ها و لابراتوارهای دندانسازی در سراسر اروپا بسیار گسترده شده است.

لازم به ذکر است که تری شیپ یکی از بهترین برندهای اسکنر داخل دهانی در دنیا است و در گذشته نیز در بازار ایران حضور داشته است. اما در سال های اخیر حضور این برند در بازار ایران کمرنگ شده و قیمت آن نیز نسبت به نمونه های باکیفیت چینی بسیار بالاتر است.

دقتسرعتارگونومیسازگاری با دیگر تجهیزاتقیمتخدمات پس از فروش در ایران
555544

مِدیت؛ اسکنر داخل دهانی کره ای

کمپانی مدیت (Medit) فراورینماینده تخصصی اسکنرهای سه بعدی دندانپزشکی در کشور کره جنوبی است. معروفیت این کمپانی بیشتر به علت نرم افزار کاربردی آن است که امکان پردازش دقیق و ذخیره سریع اطلاعات بیماران را فراهم می آورد. این کمپانی در حال حاضر انواع اسکنرهای دندانپزشکی را در ابعاد و با امکانات متنوع فراوری می نماید و به یکی از فراورینمایندگان برتر این حوزه در سطح بین المللی تبدیل شده است. کیفیت و سرعت بالای تصویربرداری از دندان مهم ترین ویژگی های محصولات مدیت محسوب می شوند.

محصولات مدیت در بازار ایران نیز در دسترس هستند اما سازگاری آنها با دیگر تجهیزات و نرم افزارهای مورد استفاده در کلینیک های داخل کشور احتیاج به آنالیز و توجه ویژه دارد.

دقتسرعتارگونومیسازگاری با دیگر تجهیزاتقیمتخدمات پس از فروش در ایران
555344

آی تِرو؛ اسکنر داخل دهانی با تکنولوژی آمریکایی

اسکنر داخل دهانی آی ترو (iTero) یکی از برندهای مطرح در سطح دنیا است. تصویربرداری سریع و دقیق، سازگاری با هوش مصنوعی و همخوانی با دیگر تجهیزات لابراتوارهای دندانسازی از مهم ترین ویژگی های اسکنرهای آی ترو هستند. بعلاوه این اسکنر بسیار سبک است و به صورت طولانی مدت می توان از آن استفاده کرد.

نوآوری این شرکت در فراوری اسکنرهایی با مقدار خطای بسیار ناچیز و امکان اصلاح اتوماتیک آنها از مهم ترین دستاوردهای این برند برتر اسکنر داخل دهانی است. قابلیت ردگیری مجدد و تطبیق شرایط قدیم و فعلی دندان ها از دیگر ویژگی های محصولات این کمپانی هستند. اسکنر دهانی آی ترو در بازار ایران نیز موجود است، اما امکان استفاده از گارانتی اصلی آن با محدودیت های زیادی روبه رو است.

دقتسرعتارگونومیسازگاری با دیگر تجهیزاتقیمتخدمات پس از فروش در ایران
555532

شاینینگ؛ اسکنر داخل دهانی چینی

کمپانی چینی شاینینگ (SHINING 3D) فراورینماینده تخصص انواع اسکنرهای سه بعدی است. این شرکت از سال 2004 فعالیت خود را شروع نموده است و یکی از بهترین برندهای چینی اسکنر داخل دهانی محسوب می گردد. فناوری به کار رفته در محصولات این کمپانی از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. در دسترس بودن این محصولات در بازار ایران یکی از ویژگی های مهم این نوع اسکنرها برای دندانپزشکان ایرانی است. به علت تنوع فراوریات شاینینگ، همیشه توصیه می گردد پیش از خرید اسکنر داخل دهانی، کاتالوگ این محصولات به طور دقیق مطالعه گردد.

دقتسرعتارگونومیسازگاری با دیگر تجهیزاتقیمتخدمات پس از فروش در ایران
434454
منبع: یک پزشک
انتشار: 30 مهر 1402 بروزرسانی: 30 مهر 1402 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1722

به "برترین برندهای اسکنر داخل دهانی ؛ 5 اسکنر دندانپزشکی برتر سال 2023" امتیاز دهید

138 کاربر به "برترین برندهای اسکنر داخل دهانی ؛ 5 اسکنر دندانپزشکی برتر سال 2023" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین برندهای اسکنر داخل دهانی ؛ 5 اسکنر دندانپزشکی برتر سال 2023"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید