خداحافظی با طراحی آشنای سامسونگ، گوشی های متفاوت در راهند

به گزارش درگ فایل، زومیت نوشت: طراحی گوشی های سامسونگ گلکسی S25 ممکن است کاملاً متفاوت از S24 و مدل های قبلی باشد.

خداحافظی با طراحی آشنای سامسونگ، گوشی های متفاوت در راهند

گلکسی S24، نسل بعدی گوشی های پرچم دار سامسونگ، به جای طراحی نو، طراحی موجود را بهینه تر می نماید. حداقل این موضوعی است که تمام افشاگرهای معتبر تا به امروز ادعا نموده اند. بااین حال، شایعه ای نو ادعا می نماید که سامسونگ در حال ایجاد تغییرات درخورتوجهی در طراحی سال بعد است.

گلکسی S24 ممکن است آخرین گوشی از سری پرچم دارانی باشد که طراحی آشنا دارند. براساس ادعای افشاگری در ایکس (توئیتر سابق)، سری گلکسی S25 که سامسونگ احتمالاً در سال 2025 معرفی خواهد نمود، ممکن است تغییرات چشمگیری در طراحی ایجاد کند.

هوبرت اچ لی، مسئول طراحی نو این گوشی، از دسامبر 2022 (آذر و دی 1401) رئیس تیم Mobile eXperience (MX) سامسونگ بوده. این کسب وکار مسئول واحد موبایل سامسونگ است.

براساس این شایعه نو، هوبرت اچ لی، طراح سابق مرسدس بنز، وظیفه دارد گوشی سامسونگ گلکسی را از نو تعریف کند. این بازطراحی از سری گلکسی S25 آغاز خواهد شد.

جزئیات دیگری معین نیست؛ اما اگر این شایعه درست باشد، به نظر می رسد که سری گلکسی S25 تغییر طراحی نوی را رهبری می نماید که به سایر مدل های بعدی مجموعه گلکسی خواهد رسید؛ مشابه تأثیری که گلکسی S22 و گلکسی S23 بر گلکسی های مقرون به صرفه تر گذاشتند.

سامسونگ از مدت ها قبل در حال کار روی راه چاره OLED 2.0 برای بهبود نمایشگر گوشی هایش بوده است. سال گذشته، این شرکت گفت که میخواهد در سال 2025 استاندارد نوی برای امنیت مبتنی بر اثرانگشت با استفاده از فناوری اسکن اثرانگشت چندگانه در کل سطح پنل OLED 2.0 ایجاد کند.

بعلاوه، عرضه OLED 2.0 می تواند به معنی انتقال UPC (دوربین زیر پنل) از دستگاه های تاشدنی به گوشی های سنتی سامسونگ باشد.

نمایشگر OLED 2.0 مسئله ای بزرگ برای Samsung Display و بخش موبایل است. اولین OLED 2.0 با فرض اینکه در محصولات 2025 باشد، می تواند به مقدار ای مهم باشد که سامسونگ این تغییر را به عنوان طراحی مجدد پرچمدار گلکسی اس بداند.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 16 آذر 1402 بروزرسانی: 16 آذر 1402 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1727

به "خداحافظی با طراحی آشنای سامسونگ، گوشی های متفاوت در راهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی با طراحی آشنای سامسونگ، گوشی های متفاوت در راهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید