واسکز: بازی در لیگ برتر مناسب خصوصیات و شخصیت من است

به گزارش درگ فایل، بال اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید از علاقه اش برای بازی در لیگ برتر انگلیس سخن گفت.

واسکز: بازی در لیگ برتر مناسب خصوصیات و شخصیت من است

به گزارش خبرنگاران، لوکاس واسکز از سال 2007 عضو باشگاه رئال مادرید است و با طی کردن تمامی رده های پایه این تیم در سال 2015 به تیم اصلی این باشگاه راه یافت. وی با وجود دوره پیروز در این تیم و کسب 11 عنوان قهرمانی از جمله سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، بدش نمی آید فوتبالش را در لیگ برتر انگلیس دنبال کند.

بال 28 ساله کهکشانی ها که تنها یک فصل دیگر با رئال مادرید قرارداد دارد، این فصل صندلی ثابتی در ترکیب اصلی این تیم نداشته و از این رو شایعه جدایی وی از جمع سفیدپوشان مادریدی شنیده می گردد. این در حالی است گفته می گردد چلسی نسبت به خدمت دریافت این بازیکن در انتها فصل جاری علاقه مند است.

واسکز به نشریه انگلیسی گاردین، گفت: رویای من این است که در رئال مادرید بازنشسته شوم، اما در فوتبال نمی دانید قرار است چه اتفاقی بیفتد. وقتی کوچکتر بودم، با برادرم همواره بازی های لیگ برتر را تماشا می کردیم. لیگ برتر خیلی جذاب بود و هست. در لیگ برتر فوتبال زیبایی ارائه می گردد که می تواند مناسب خصوصیات بازی و شخصیتی من باشد.

وی گفت: من پایه زبان انگلیسی ام بد نیست، سریال هایی هم به زبان انگلیسی می بینم. در حال حاضر کمی انگلیسی مطالعه می کنم و گرامر هم می خوانم. حدود یک سال و نیم است که به این کار روی آورده ام. با این حال کسب سه عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان و یک قهرمانی در لالیگا با رئال مادرید، فوق العاده بود و دوست دارم دوباره با رئال به این پیروزیت ها برسم.

بال اسپانیایی کهکشانی ها درباره شرایط فصل جاری مسابقات که در پی شیوع ویروس کرونا نیمه کاره مانده، گفت: مهمتر از هر چیز باید مسئولیت پذیر بود. اگر بتوانیم دوباره با اقدامات ایمنی مناسب بازی کنیم، خیلی خوب می گردد. از سرگیری مسابقات هم برای مردم و هم برای جامعه خوب خواهد بود، چون آنها حداقل دو ساعت به ویروس کرونا فکر نمی نمایند. فوتبال شادی را به ارمغان می آورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 403

به "واسکز: بازی در لیگ برتر مناسب خصوصیات و شخصیت من است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واسکز: بازی در لیگ برتر مناسب خصوصیات و شخصیت من است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید