آزمون جامع دانشگاه آزاد حضوری برگزار می گردد

به گزارش درگ فایل، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد گفت: آزمون جامع این دانشگاه در موعد مقرر با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی طبق مصوبه ستاد ملی کرونا به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

آزمون جامع دانشگاه آزاد حضوری برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس با مدرک دیپلم هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

رضا همدانچی مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران درباره درخواست لغو امتحانات جامع دوره دکتری این دانشگاه به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: در حال حاضر دوره دکتری از مهمترین دوره هاست و دانشجویان نباید انتظار داشته باشند این امتحان مهم لغو یا به صورت غیرحضوری برگزار گردد یا اینکه نمرات جمع و درنهایت معدلی به آنها داده گردد.

وی اضافه نمود: آزمون جامع دانشگاه آزاد به صورت حضوری و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: شب گذشته عرفانی رئیس اداره مراقبت از بیماری های واگیر وزارت بهداشت نیز بر موضوع برگزاری امتحانات اشاره نموده و گفته که آزمون ها با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار می شوند و تصمیم نهایی گرفته و به دانشجویان پیشنهاد کرد در موعد مقرر برای امتحانات حضوری آماده شوند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 510

به "آزمون جامع دانشگاه آزاد حضوری برگزار می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "آزمون جامع دانشگاه آزاد حضوری برگزار می گردد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون جامع دانشگاه آزاد حضوری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید