شروع واکسیناسیون کرونا در اتحادیه اروپا از7 دی

به گزارش درگ فایل، اورزولا فن درلاین، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا روز گذشته (پنجشنبه) گفت که واکسیناسیون در برابر بیماری همه گیر کووید 19 در کشور های عضو این اتحادیه از روز 27 دسامبر (هفتم دی) شروع خواهد شد.

شروع واکسیناسیون کرونا در اتحادیه اروپا از7 دی

با ما سفر کنید و با کمترین قیمت تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش ایسنا، اداره دارویی اروپا قرار است روز 21 دسامبر در خصوص استفاده از واکسن شرکت های داروسازی فایزر و بیو ان تک تصمیم گیری کند.

این نهاد پیش از این قرار بود روز 28 دسامبر نظر خود درباره صدور مجوز برای استفاده از واکسن فایزر و بیو ان تک را اعلام کند، اما فشار مقام های بعضی کشور های عضو اتحادیه اروپا از جمله آلمان باعث شد تا تصمیم گیری اداره دارویی اروپا یک هفته زودتر انجام گردد.

کمیسون اتحادیه اروپا قرار است دو روز بعد از موافقت احتمالی اداره دارویی اروپا با استفاده از واکسن فایزر و بیو ان تک، مجوز استفاده از این واکسن را صادر کند.

به گزارش یورونیوز، کمیسیون اروپا تا به امروز شش قرارداد با شرکت های داروسازی برای خرید واکسن کرونا امضاء نموده است که به این ترتیب حدود یک میلیارد نمونه از واکسن های کرونا در میان 27 کشور عضو اتحادیه اروپا تقسیم خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 809

به "شروع واکسیناسیون کرونا در اتحادیه اروپا از7 دی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع واکسیناسیون کرونا در اتحادیه اروپا از7 دی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید