ابراز امیدواری وزیر ورزش به تاریخ ساز شدن تیروکمان در توکیو

به گزارش درگ فایل، به گزارش خبرنگاران، خوابگاه تیروکمان که ساخت و تکمیل آن در ورزشگاه آزادی از چندماه پیش با پیگیری های غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون آغاز شد، امروز دوشنبه طی مراسمی با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش به بهره برداری رسید تا از این پس در اختیار ملی پوشان کماندار باشد.

ابراز امیدواری وزیر ورزش به تاریخ ساز شدن تیروکمان در توکیو

در جریان این مراسم مسعود سلطانی با ابراز خرسندی و رضایت از به خاتمه رسیدن پروژه این خوابگاه گفت:خدا را شکر می کنم قولی که داده بودیم، عملی و این خوابگاهی که براساس صحبت های ریاست فدراسیون و ورزشکاران یکی از ملزومات اصلی بود، فراهم و آماده شده است.

وی افزود: امید زیادی به تیراندازی با کمان و همچنین تیراندازی دارم و فکر می کنم ریشه این ورزش ها در هویت فرهنگی و ملی ما است. در واقع حیف است که از مدال های بین المللی و جهانی و المپیک در این رشته ها بی بهره بمانیم و با این سابقه دیرینه فرهنگی و تاریخی که در این رشته ها داشتیم، نتوانیم در این رشته ها مدال بگیریم.

وزیر ورزش و جوانان مطرح کرد: تلاش ما بر این است که امکانات مناسب تری فراهم کنیم. برای تجهیزات هم چندین بار صحبت کرده ایم. مشکل تحریم ها را داریم و الان تحت شدیدترین و ظالمانه ترین تحریم ها هستیم. امیدواریم این تحریم ها هرچه سریعتر برطرف شود و مسائل بخش های مختلف کشور حل شود. در فکر هستیم و با همین شرایط کنونی هم تلاش می کنیم جهیزات مناسب تری را فراهم کنیم تا با عزم و اراده ای که ورزشکاران دارند، بتوانند برای کشور افتخار آفرینی کنند.

سلطانی فر گفت: فکر می کنم میلاد وزیری که سهمیه المپیک را گرفته و سایر ورزشکارانی که قرار است خرداد 1400 در رقابت های جهانی پاریس مسابقه بدهند، پیروز به کسب سهمیه شوند. خدا را چه دیدید، شاید با این تلاشی که انجام شد و دعای خیر مردم و انگیزه و اشتیاق ورزشکاران بتوانیم یک کار تاریخی در المپیک انجام دهیم. این موضوع دور از ذهن نیست و ممکن است روز مسابقه در المپیک، روزِ یک ورزشکار باشد و بتواند نتیجه خوبی بگیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 933

به "ابراز امیدواری وزیر ورزش به تاریخ ساز شدن تیروکمان در توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز امیدواری وزیر ورزش به تاریخ ساز شدن تیروکمان در توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید