استعفای نبی ما را شوکه کرد، از روی هیات رئیسه سابق رد نمی شویم!

به گزارش درگ فایل، به گزارش خبرنگاران، میرشاد ماجدی در انتها نشست معارفه هیات رئیسه جدید و سابق فدراسیون فوتبال گفت: مراسمی شکیل و در خور هیات رئیسه قدیم برگزار گشت. اعضای قدیمی هیات رئیسه کسانی نیستند که بخواهند پشت سر فدراسیون صحبت نمایند. هرکجا به بن بست بخوریم از تجارب آنها استفاده می کنیم.

استعفای نبی ما را شوکه کرد، از روی هیات رئیسه سابق رد نمی شویم!

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

وی ادامه داد: خبری که شب گذشته در خروجی رسانه ها نهاده شد، استعفای آقای نبی بود که از آن شوکه شدیم. خود عزیزی خادم هم شوکه شد. نبی علاقه مند بود که استعفا بدهد. باید از ایشان تشکر کنیم چون در بحث اساسنامه و آرامش فدراسیون خیلی زحمت کشید.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تاکید نمود: اتفاق خوب مراسم امروز، بدرقه اعضای هیات رئیسه سابق بود و قول گرفتیم کنار ما باشند. احتیاج به تجربه آنها داریم. درست است فدراسیون از اعضای جدید و جوان تشکیل شده ولی این جوانی به تنهایی یاری نمی کند و احتیاج داریم پیشکسوتان مثل اعضای سابق هیات رئیسه کنارمان باشند. ما جهت آنها را ادامه می دهیم نه اینکه از روی آنها رد شویم، خراب کنیم و جهت جدیدی را معین کنیم.

ماجدی درباره پست منصور قنبرزاده در فدراسیون فوتبال، تاکید نمود: آقای قنبرزاده فعلاً سرپرست دبیر کلی فدراسیون است. باید کار را آغاز کنیم تا ببینیم چه می گردد.

این عضو هیات رئیسه همچنین تاکید نمود که تکلیف کمیته ها هنوز معین نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 970

به "استعفای نبی ما را شوکه کرد، از روی هیات رئیسه سابق رد نمی شویم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استعفای نبی ما را شوکه کرد، از روی هیات رئیسه سابق رد نمی شویم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید