اعتراف یک مقام آمریکایی به مأموریت شوم این کشور در سوریه

به گزارش درگ فایل، نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه به اینکه مأموریت نیروهای آمریکا در سوریه مبارزه با تروریسم نیست اعتراف نموده است.

اعتراف یک مقام آمریکایی به مأموریت شوم این کشور در سوریه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، جیمز جفری، نماینده ویژه آمریکا در ائتلاف اصطلاحاً ضد داعش، اعترافی صریح درباره هدف حضور نیروهای آمریکا در سوریه مطرح نموده است.

راشاتودی روسیه نوشته جفری اعتراف نموده که مأموریتش در سوریه را نه مبارزه با تروریسم بلکه کارشکنی در مأموریت روسیه و تبدیل آنجا به باتلاق برای مسکو می بیند.

جیمز جفری در جریان یک نشست ویدئویی در اندیشکده هادسون گفت: حضور نظامی ما، هر چند اندک، برای محاسبات کلی حائز اهمیت است. ما از کنگره، مردم آمریکا و رئیس جمهور می خواهیم نیروهایمان را نگاه دارند تا مطمئن شویم که باز اینجا هم به افغانستان، ویتنام و باتلاق تبدیل نمی گردد.

طبق گزارش راشاتودی، این مقام آمریکایی در ادامه خاطرنشان نموده است: وظیفه من این است که آنجا را به باتلاقی برای روسیه تبدیل کنم.

یک تحلیلگر درباره این اظهارات جیمز جفری نوشته است: نماینده ترامپ در امور سوریه سیاست آمریکا را به صراحت معین کرد: مردم سوریه باید رنج بکشند تا به روسیه ضربه زده گردد.

جیمز جفری چند ماه پیش هم همین اعتراف را مطرح نموده و گفته بود هدف آمریکا از حضور نظامی در سوریه سخت کردن کار برای روسیه در سوریه است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 453

به "اعتراف یک مقام آمریکایی به مأموریت شوم این کشور در سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف یک مقام آمریکایی به مأموریت شوم این کشور در سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید