تور ایتالیا ارزان: افزایش دردسرهای میلان با مصدومیت کیائر

به گزارش درگ فایل، میلان در شب متوقف کردن بانوی پیر در تورین یکی دیگر از بازیکنانش را از دست داد.

تور ایتالیا ارزان: افزایش دردسرهای میلان با مصدومیت کیائر

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال میلان اگرچه توانست از شکست در خانه یوونتوس فرار کند اما یک امتیازی که از این بازی گرفت به بهای از دست دادن یکی دیگر از مهره های کلیدی اش تمام شد.

روسونری که بدون 6 بازیکنش از جمله زلاتان ابراهیموویچ، اولیویه ژیرو، داویده کالابریا، تیمو باکایوکو، راده کرونیچ و جونیو مسیاس به تورین سفر نموده بود و الساندرو فلورنتزی را هم با آمادگی کامل در اختیار نداشت (و به همین علت از فیکایو توموری به اسم دفاع راست استفاده کرد) مجبور شد بار دیگر مدافع دانمارکی اش سیمون کیائر را در ترکیب اصلی قرار دهد. خستگی مفرط این بازیکن ملی پوش در نتیجه انجام بازی های متوالی هم کار دستش داد و او در نیمه اول بازی به علت مصدومیت عضلانی مجبور به ترک میدان شد.

به این ترتیب پیرو کالولو به جای او به میدان رفت تا اولین بازی فصلش را انجام دهد و توموری هم به مرکز خط دفاعی برگشت. کیائر هفته گذشته در پیروزی 2 بر صفر میلان مقابل لاتزیو استراحت کرد اما هفته گذشته 90 دقیقه برای میلان در خانه لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرد.

در همین حال حتی نگرانی هایی درباره نرسیدن مایک ماینیان دروازه بان میلان به بازی مقابل یوونتوس هم وجود داشت چون او در بازی مقابل لیورپول روی صحنه مهار پنالتی محمد صلاح از ناحیه مچ آسیب دید.

بازی بعدی میلان روز چهارشنبه در هفته پنجم سری Aدر سن سیرو مقابل ونتزیا است و سه روز پس از آن هم میهمان اسپتزیا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 مهر 1400 بروزرسانی: 5 مهر 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1227

به "تور ایتالیا ارزان: افزایش دردسرهای میلان با مصدومیت کیائر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: افزایش دردسرهای میلان با مصدومیت کیائر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید