افزایش شناسایی مبتلایان به کرونا زنجیره انتقال را قطع می کند

به گزارش درگ فایل، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در مورد شیوع بیماری کرونا نیز با روش شناسایی بیماران زنجیره انتقال بیماری را قطع خواهیم کرد.

افزایش شناسایی مبتلایان به کرونا زنجیره انتقال را قطع می کند

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران، سعید نمکی در یک ارتباط اینترنتی با رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه های تهران با بیان اینکه طرح غربالگری و شناسایی بیماران مبتلا به کرونا در کشور به خوبی در حال انجام است گفت: با تجربه موفقی که در سال 1370 از بیماریابی داشتیم این طرح اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در آن سال شاهد شیوع بیماری مالاریا در استان سیستان و بلوچستان بودیم که با برنامه ریزی اجرا شده اقدام به شناسایی مبتلایان کردیم، و بیماریابی با از خودگذشتگی بهورزان در مقطع کوتاهی 5 برابر افزایش یافت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: در آن سال از این طریق توانستیم کنترل خوبی بر شیوع بیماری داشته باشیم و نتایج این طرح در اجلاس جهانی ژنو ارائه شد که شگفتی کشورها را در پی داشت.

نمکی گفت: در مورد شیوع بیماری کرونا نیز با روش شناسایی بیماران زنجیره انتقال بیماری را قطع خواهیم کرد و طرح فاصله گذاری اجتماعی نیز به همین دلیل انجام خواهد شد.

4076/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 354

به "افزایش شناسایی مبتلایان به کرونا زنجیره انتقال را قطع می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش شناسایی مبتلایان به کرونا زنجیره انتقال را قطع می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید