انهدام باند فروشندگان سلاح در غرب پایتخت

به گزارش درگ فایل، رئیس پلیس امنیت عمومی تهران عظیم از انهدام باند فروشندگان سلاح و مهمات جنگی در فضای مجازی اطلاع داد و گفت: از مخفیگاه متهمان 5 قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز و سایر تجهیزات نظامی کشف شد.

انهدام باند فروشندگان سلاح در غرب پایتخت

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، سردار علی ذوالقدری در تشریح این خبر، گفت: مأموران پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران عظیم در رصدهای اطلاعاتی پیروز شدند فردی را که در فضای مجازی به تبلیغ، خرید و فروش سلاح های جنگی و شکاری می پرداخت، شناسایی نمایند.

وی اضافه کرد: پس از انجام اقدامات فنی و در مراقبت های ویژه پلیسی، معین شد که متهم سلاح های جنگی و شکاری را از همدستش در استان های جنوبی کشور تهیه و پس از انتقال آن به مخفیگاهش با تبلیغ در فضای مجازی آنها را می فروشد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران ادامه داد: محل تردد این فرد در حوالی مرزداران شناسایی و با هماهنگی قضائی روز گذشته اکیپی از مأموران به مخفیگاه متهم اعزام و پیروز شدند در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر نمایند.

وی بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم 3 قبضه سلاح جنگی، 2 قبضه سلاح شکاری، 2 دستگاه بی سیم و 13 عدد فشنگ جنگی کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه دستگیری متهم دوم نیز در دستور کار واقع شده است، توضیح داد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد یا افرادی که قصد خدشه دار کردن آن را داشته باشند با اقتدار برخورد خواهیم کرد.

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 26 خرداد 1400 بروزرسانی: 26 خرداد 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1078

به "انهدام باند فروشندگان سلاح در غرب پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انهدام باند فروشندگان سلاح در غرب پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید