بیش از 85 درصد طراحی سامانه ثبت الکترونیکی املاک شهرداری تبریز تمام شده است

به گزارش درگ فایل، خبرگزاری خبرنگاران-عضو شورای اسلامی شهر تبریز از نهایی شدن اقدامات سامانه ثبت الکترونیکی املاک شهرداری تبریز اطلاع داد.

بیش از 85 درصد طراحی سامانه ثبت الکترونیکی املاک شهرداری تبریز تمام شده است

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی و چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار ما درتبریز؛ فرج محمدقلیزاده عضو شورای اسلامی شهر تبریز و رئیس کمیسیون نظارت، تحقیق و ارزیابی این شورا با اشاره به ضرروت برنامه ریزی در مورد ساماندهی املاک گفت: در کمیسیون نظارت، تحقیق و ارزیابی شورای اسلامی شهر تبریز، راه اندازی 5 سامانه را در برنامه داریم که با کوشش یک کار تیمی و هماهنگی بین بخشی، سامانه ثبت الکترونیکی املاک طراحی شده و به زودی راه اندازی می گردد.

او گفت: در تمام جلسات، این سامانه ها را پیگیر هستیم اما در مورد املاک بدلیل شرایط ویژه، اهمیت بیش تری قائل شدیم که واقعا کار با شدت و تعصب پیگیری شد و کار بسیار ارزشمندی صورت گرفته است.

قلیزاده در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از تیم کارشناسی طراحی این سامانه گفت: از آقای شهردار و معاونان به ویژه آقای عزتی تشکر می کنم. مدیریت بازرسی، سازمان فناوری، اداره کل املاک شهرداری با تمام ظرفیت وارد کار شدند.

او با بیان اینکه بیش از 85 درصد کار سامانه ثبت الکترونیکی املاک صورت گرفته است و از خاتمه ماه جاری تمام کارها باید در سامانه صورت بگیرد، ادامه داد: منطقه 4 و 9 بیشترین املاک را داشتند که البته این دو منطقه بیشترین همکاری را با کمیسیون نظارت، تحقیق و ارزیابی و تیم طراحی این سامانه داشتند.

رئیس کمیسیون نظارت، تحقیق و ارزیابی شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه صیانت و نظارت، هدف نهایی این کمیسیون است؛ اظهار کرد: در شهر هرچقدر قیمت ملک بیشتر گردد، املاک شهرداری بیشتر تهدید می گردد و سامانه ثبت الکترونیکی املاک موجب مدیریت هوشمند، دریافت اسناد، پیوند شهرداری و سازمان ثبت اسناد و املاک خواهد بود.

او در بخش دیگری از سخنانش ابراز امیدواری کرد که 4 سامانه دیگر نیز در آینده نزدیک تکمیل و راه اندازی گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 868

به "بیش از 85 درصد طراحی سامانه ثبت الکترونیکی املاک شهرداری تبریز تمام شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 85 درصد طراحی سامانه ثبت الکترونیکی املاک شهرداری تبریز تمام شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید