تارتار: ادامه لیگ با این شرایط اشتباه است، در نیمه اول خوش شانس بودیم

به گزارش درگ فایل، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در نیمه اول دیدار با شهر خودرو خوش شانس بودیم که گل نخوردیم.

تارتار: ادامه لیگ با این شرایط اشتباه است، در نیمه اول خوش شانس بودیم

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از مشهد مقدس، مهدی تارتار پس از شکست 2 بر یک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مقابل شهر خودرو گفت: ابتدا بابت روز گذشته عذرخواهی می کنم که به نشست خبری نرسیدم. طبیعی بود با توجه به گل زودهنگامی که زدیم زیر فشار قرار می گیریم و همین رخ داد. در نیمه اول خوش شانس بودیم که گل نخوردیم و حریف موقعیت های زیادی داشت.

وی اضافه کرد: در نیمه دوم راه های نفوذ شهر خودرو را بستیم و متأسفانه غافلگیر شدیم و روی دو شوت گل خوردیم. تبریک می گویم به تیم شهر خودرو و امیدوارم در ادامه راه پیروز باشند. ما هم باید این شکست سخت و ناراحت کننده را فراموش کنیم و زود ریکاوری شویم و به شرایط خوب مان برگردیم.

سرمربی نفت مسجدسیلمان در پاسخ به این پرسش که تیمش امید چندانی به کسب سهمیه و قهرمانی ندارد و از طرف دیگر خطر سقوط هم این تیم را تهدید نمی کند و با این شرایط چه راه کاری برای حفظ انگیز بازیکنان دارد، گفت: واقعاً کارمان خیلی سخت است. کادرفنی با این بازیکنان به نحوی کار می کند که آنها را با انگیزه نگه دارد، از طرفی هم باشگاهی نیستیم که از نظر مالی خیلی قوی باشیم و پاداش دهیم. این کارمان را سخت می کند و سعی می کنیم بازیکنان باانگیزه را در ترکیب قرار دهیم.

تارتار در خصوص داوری این بازی گفت: طبیعی است در فوتبال ما هر تیمی عقب می افتد داوران سعی می کنند صحنه های 50-50 را به نفع آن تیم سوت بزنند. تا زمانی که شهر خودرو عقب بود داور سعی می کرد حتی صحنه های 60 به 40 را به نفع آن تیم سوت بزند و بعد از آنکه ما هم عقب افتادیم، در دو دقیقه پایانی صحنه ها را به نفع ما سوت زد. به هر حال در مجموع تیم داوری قضاوت بدی نداشتند.

وی در خصوص بدون تماشاگر بودن این دیدار گفت: ورزشگاه خیلی بی روح بود. مثل بازی رفت که هواداران ما محروم بودند. امیدوارم هر چه زودتر این مشکل رفع شود. جان مردم مان در خطر است و از مسئولان می خواهیم خیلی جدی همه مسائل را پیگیری کنند تا از این ویروس خلاص شویم.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که به نظرش با شرایط کنونی بهتر است لیگ برتر تعطیل شود یا بازی ها را بدون تماشاگر برگزار کنند؟ گفت: باید ببینیم پیشرفت این ویروس چقدر می تواند ادامه داشته باشد. اگر همه استان ها را درگیر کند، نظر من این است که لیگ را باید همین جا تمام کنیم و ادامه آن اشتباه است. همه کسانی که اینجا هستند در خطرند. به نظرم لیگ را باید همین جا تمام کنیم تا این ویروس کشنده از کشور برود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 218

به "تارتار: ادامه لیگ با این شرایط اشتباه است، در نیمه اول خوش شانس بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: ادامه لیگ با این شرایط اشتباه است، در نیمه اول خوش شانس بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید