تروریست مشهور پاکستانی از زندان فرار کرد

به گزارش درگ فایل، سخنگوی سابق گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان که خود را تسلیم نیروهای امنیتی پاکستان نموده بود، به شکل عجیبی از زندان گریخت.

تروریست مشهور پاکستانی از زندان فرار کرد

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از جیو تی وی، احسان الله احسان سخنگوی سابق گروه ترویستی تحریک طالبان پاکستان که در سال 2017 خود را تسلیم نیروهای امنیتی پاکستان نموده بود از زندان گریخت .

گزارش ها حاکی است وی با انتشار یک فایل صوتی خاطرنشان کرد: در جریان یک عملیات حساس و مهم پیروز شده است از چنگ نیروهای امنیتی پاکستان فرار کند.

منابع پاکستانی نیز ضمن تائید فرار وی خاطرنشان کردند: وی در این مدت همکاری خوبی با پاکستان داشته است و چون خود را تسلیم نموده بود احتمال این نمی رفت که فرار کند.

احسان الله احسان اطلاعات مهم و حساسی در اختیار دستگاه های امنیتی پاکستان قرار داده بود که منجر به دستگیری صدها تروریست شد.

قرار بود سخنگوی سابق تحریک طالبان پاکستان محاکمه و مجازات گردد ولی پیش از تعیین شدن حکم قضایی از چنگ نیروهای امنیتی پاکستان گریخت.

وی پیش تر اعلام نموده بود: بسیاری از اقدامات تروریستی که در خاک پاکستان انجام می گردد از افغانستان برنامه ریزی می گردد و نیروهای تحریک طالبان اگر مجروح شوند برای مداوا به هند منتقل می شوند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 162

به "تروریست مشهور پاکستانی از زندان فرار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تروریست مشهور پاکستانی از زندان فرار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید