تشدید محدودیت های کرونایی در استرالیا

به گزارش درگ فایل، مقامات استرالیا امروز اعلام کردندجریمه نقض قوانین قرنطینه در استان نیوساوت ولز را افزایش می دهند. در حال حاضر پلیس استرالیا افراد را به جرم نقض قوانین قرنطینه و خروج از خانه تا 5 هزار دلار استرالیا جریمه می نماید.

تشدید محدودیت های کرونایی در استرالیا

با تور ارزان استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، مقامات استرالیا روز شنبه (امروز) اعلام کردند: استرالیا برای افرادی که قوانین قرنطینه در استان نیوساوت ولز را نقض می نمایند، جریمه ها را افزایش می دهد؛ کشور با جهش بی سابقه ای در موارد ابتلا به کووید 19 روبرو است و سیدنی، مرکز استان، در هشتمین هفته قرنطینه خود به سر می برد.

با تشدید اوضاع، بعید به نظر می رسد که سیدنی طبق برنامه ریزی اولیه به تعطیلی 9 هفته ای خود در 28 آگوست (دو هفته دیگر) خاتمه دهد.

گلادیس برژیکلیان، نخست وزیر نیو ساوت ولز گفت: در 24 ساعت گذشته در پرجمعیت ترین استان استرالیا، ابتلا به کرونا همچنان با افزایش روبرو بوده؛ در حال حاضر پلیس استرالیا افراد را به جرم نقض قوانین قرنطینه و خروج از خانه تا 5 هزار دلار استرالیا (3،700 دلار) جریمه می نماید که این رقم افزایش خواهد یافت.

نخست وزیر نیو ساوت ولز در یک کنفرانس خبری گفت: ای کاش اوضاع بهتر می شد، اما این ویژگی نوع دلتا است. ما از این فاجعه عبور می کنیم اما واقعیت این است که سپتامبر و اکتبر (دو ماه آینده) بسیار سخت خواهند بود.

براساس اطلاعات منتشر شده، صدها پرسنل دفاعی دیگر هفته آینده به سیدنی اعزام می شوند تا به اجرای قرنطینه شهر یاری نمایند. بعلاوه چندین شهر در این استان هم به علت نقض محدودیت سیدنی و انتشار ویروس در قرنطینه هستند. برای افرادی که بدون مجوز رسمی وارد منطقه ها این استان می شوند، جریمه 3 هزار دلاری استرالیا اعمال می گردد. مجو عبور مرور هم فقط به دلایل خاصی از جمله کار ضروری اعطا می گردد.

میک فولر، کمیسر پلیس نیو ساوت ولز گفت: این جریمه ها یکی از بزرگترین جریمه هایی هستند که من تا به حال دیده ام و ما از امروز آنها را صادر می کنیم؛ آن دسته از افرادی که دستورات را دور می زدند دیگر تمام شده است.

نقض بعضی از دستورات بهداشت عمومی در این استان قبلاً 1000 دلار استرالیا جریمه داشت.

منبع: فارس

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1182

به "تشدید محدودیت های کرونایی در استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید محدودیت های کرونایی در استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید