تشدید نظارت بر ویلاهای گردشگری در باغ بهادران اصفهان

به گزارش درگ فایل، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لنجان از تشدید نظارت بر فعالیت ویلاهای گردشگری شهر باغ بهادران در ساحل زاینده رود اطلاع داد.

تشدید نظارت بر ویلاهای گردشگری در باغ بهادران اصفهان

جهت دریافت خدمات طراح نمای ویلای دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، احمد فتحی امروز شنبه 3 خرداد ماه با اعلام این مطلب گفت: شهرستان ساحلی باغ بهادران که از توابع لنجان در محور جنوب غرب استان به شمار می رود به دلیل واقع شدن در کرانه های زاینده رود از طبیعت زیبا و منحصربه فردی برخوردار است، به گونه ای که روستاهای متعدد این شهر ساحلی با کمربندی سبز از بیشه ها و باغ ها به یکدیگر متصل هستند.

او اضافه نمود: با توجه به ویژگی های طبیعی و اقلیمی این منطقه، از سال های گذشته تا به امروز در کنار تأسیسات گردشگری، بیش از دو هزار ویلا توسط شهروندان و یا مردم سایر مناطق استان، در این منطقه ایجاد شده، بعضی از آن ها توسط مالکان برای استفاده شخصی و بعضی نیز با نظارت مسئولان محلی، گردشگرپذیر است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لنجان بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در اسفند ماه سال گذشته و فروردین ماه امسال نظارت شدیدی بر فعالیت این ویلاها اعمال شد، به نحوی که بیش از 20 ویلا که صاحبان آن ها پروتکل های ستاد مبارزه با بیماری کرونا را رعایت نکرده بودند، پلمب شد.

او اضافه نمود: با اتمام مرحله اول شیوع بیماری کرونا و حذف تدریجی محدودیت ها، فعالیت این ویلاها مجددا شروع شده است، با این حال با توجه به اینکه اصفهان همچنان در محدوده خطر شیوع مجدد این بیماری واقع شده است، با نظارت شهرداری باغ بهادران و اداره شهرستان، طرح تشدید نظارت بر فعالیت های این ویلاها در راستای مبارزه با شیوع مجدد بیماری کرونا از ابتدای خرداد ماه امسال مجددا شروع شد.

فتحی گفت: با واحدهای گردشگری باغ بهادران که پروتکل های بهداشتی را در راستای خدمات رسانی به گردشگران رعایت نکنند، برخورد قانونی می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 329

به "تشدید نظارت بر ویلاهای گردشگری در باغ بهادران اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید نظارت بر ویلاهای گردشگری در باغ بهادران اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید