توئیتر کمپین تبلیغاتی ترامپ را غیرفعال کرد

به گزارش درگ فایل، توئیتر ویدئویی که کمپین تبلیغاتی دونالد ترامپ برای جرج فلوید ساخته را به دلیل شکایت مربوط به قوانین حق انتشار غیرفعال کرد.

توئیتر کمپین تبلیغاتی ترامپ را غیرفعال کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران، از رویترز، توئیتر ویدئویی که کمپین تبلیغاتی دونالد ترامپ برای جرج فلوید ساخته را به دلیل شکایت مربوط به قوانین حق انتشار غیرفعال کرد.

هفته قبل جورج فلوید سیاه پوست آمریکایی به دلیل خشونت نیروهای پلیس کشته شد. این امر به موجی از اعتراضات در آمریکا و سراسر دنیا منجر شده است.

این ویدئو کلیپ کوتاهی مجموعه ای از تصاویر و ویدئوهای تظاهرات افراد و نمونه هایی از خشونت ها پس از مرگ فلوید است که سخنان ترامپ در پس زمینه آن شنیده می گردد.

توئیتر بیان کرد ویدئوی موجود در حساب کاربری کمپین تبلیغاتی رئیس جمهور قوانین حق انتشار را زیر پا گذاشته است. سخنگوی توئیتر در این باره می گوید: ما به شکایت های مربوط به قانون حق انتشار که از طرف صاحب اثر یا نمایندگان قانونی آن ها برای ما ارسال گردد، ترتیب اثر می دهیم.

این ویدئوی 3 دقیقه و 45 ثانیه ای، نخست در کانال یوتیوب دونالد ترامپ و سپس در روز سوم ژوئن در توییتر منتشر شد. البته این کلیپ هنوز در یوتیوب فعال است.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 466

به "توئیتر کمپین تبلیغاتی ترامپ را غیرفعال کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توئیتر کمپین تبلیغاتی ترامپ را غیرفعال کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید