فراوری روزانه 4 میلیون ماسک در بزرگترین کارخانه جنوب غرب آسیا

به گزارش درگ فایل، مخبر از راه اندازی بزرگترین کارخانه فراوری ماسک تنفسی در جنوب غرب آسیا اطلاع داد.

فراوری روزانه 4 میلیون ماسک در بزرگترین کارخانه جنوب غرب آسیا

جهت دریافت خدمات اجرای اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مراسم افتتاح بزرگترین کارخانه فراوری ماسک جنوب غرب آسیا اظهار کرد: بزرگترین کارخانه فراوری ماسک در جنوب غرب آسیا، ظرف مدت یک ماه راه اندازی شده است.

او با بیان اینکه تعدادی از دستگاه های ساخت ماسک را از کشور های دیگر وارد کردیم و در حال حاضر در حال ساخت دستگاه های فراوری ماسک هستیم، گفت: در حال حاضر این کارگاه روزانه 4 میلیون ماسک فراوری می نماید که شامل ماسک های فیلتردار، 95 N و نانو هستند که در مقابله با ویروس کرونا مقاومند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اضافه نمود: دستگاه های فراوری شده توسط شرکت های دانش بنیان و نخبگان کشور طراحی و ساخته شده اند.

او با بیان اینکه ساخت دستگاه ها ظرف 23 روز رخ داده است، گفت: تا زمانی که احتیاج کل کشور تأمین نگردد صادرات نخواهیم داشت و در صورت احتیاج کل کشور محصولات فراوری شده و دستگاه های فراوری ماسک را صادر خواهیم کرد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ادامه داد: تمام ماسک های فراوری شده به وزارت بهداشت تحویل داده می گردد و ما دخالتی در توزیع آن ها نداریم.

مخبر بیان نمود: محصولات فراوری شده با قیمتی کمتر از قیمت بازار عرضه می شوند، چرا که در حال حاضر در کشور قیمت ماسک بالاست و با این فراوریات قیمت هر ماسک حدود 600 تا 700 تومان تمام می گردد.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بیان اینکه امیدواریم با این فراوریات به وفور در کشور ماسک فراهم گردد، گفت: با راه اندازی این کارگاه 330 نفر به صورت مستقیم مشغول فعالیت هستند و این اقدام موجب اشتغالزایی برای آن ها شده است.

مخبر گفت: 100 میلیارد تومان برای این اقدام سرمایه گذاری شده است و تا به امروز 2 تا 3 میلیون ماسک و مواد ضدعفونی کننده برای برطرف احتیاج مردم به مناطق محروم و یک میلیون بسته غذایی در این شرایط بین احتیاجمندان توزیع می گردد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: محصولات فراوری شده در همین کارگاه استریل و ضدعفونی می شوند.

مخبر گفت: از 25 اسفند ماه نیرو های ما به یاری گروه های جهادی و نخبگان کشور برای مقابله با ویروس کرونا و فراوری ماسک مشغول فعالیت هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 237

به "فراوری روزانه 4 میلیون ماسک در بزرگترین کارخانه جنوب غرب آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری روزانه 4 میلیون ماسک در بزرگترین کارخانه جنوب غرب آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید