جلسه در وزارت ورزش برای یاری به پرسپولیس

به گزارش درگ فایل، مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال با اشاره به هجمه ها علیه پرسپولیس بعد از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: بعد از اینکه پرسپولیس پیروز به شکست النصر شد، هجمه بسیار بدی به باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال آورده شد تا این تیم با مشکل انضباطی روبرو گردد. در نهایت جلساتی با مسئولان پرسپولیس برگزار کردیم و در کمیته انضباطی و استیناف النصر بازنده شد.

جلسه در وزارت ورزش برای یاری به پرسپولیس

او درباره حمایت از پرسپولیس در جهت قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: امروز جلسه ای در وزارتخانه برگزار گردید و آقای علی نژاد، سمیعی، فروردین و زارع و بخش بین الملل وزارتخانه شرکت کردند. مقرر شد فدراسیون فوتبال کمپ تیم های ملی را بعد از این دو هفته در اختیار پرسپولیس قرار دهد تا از امکانات لازم بهره مند گردد. مبحث دیگر مربوط به مسابقات بود که آقای مهدی و بهاروند دنبال حل مسائل هستند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال با تایید هجمه ها از داخل کشور به پرسپولیس بعد از صعود به فینال آسیا گفت: نهاد های نظارتی پیگیری می نمایند تا ریشه این جریان خشکیده گردد.

نبی درباره مطالبات این فدراسیون از فیفا و AFC گفت: ما بعضا یاری های بلا عوض از وزارتخانه دریافت می کنیم که طبیعتا جوابگوی احتیاج ما نیست، اما از FIFA مبلغ 4 تا 5 میلیون یورو و از AFC هم یک میلیون یورو طلبکار هستیم که به خاطر تحریم ها بلوکه شده است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره درخواست ایرانی برای میزبانی جام ملت های آسیا در سال 2027 با وجود مسائل اقتصادی اظهار کرد: ما کشور پهناوری هستیم و استان های زیادی داریم که به لحاظ اقامت، حمل و نقل و زمین های تمرین شرایط لازم را دارند. اگر ما اعلام میزبانی کنیم دولت هم یاری می نماید. به همین زودی ورزشگاه 50 هزار نفری پارس شیراز افتتاح می گردد.

او از صدور مجوز از سوی 12 سیستم حاکمیتی کشور برای اخذ میزبانی جام ملت های آسیا اطلاع داد و گفت: دولت با این میزبانی موافقت نموده است. وقتی این موافقت ها تسهیل می گردد، می توانیم میزبانی را تصاحب کنیم. ما مشکل هزینه نداریم، چون AFC بخشی از هزینه ها را متقبل می گردد. باید امکانات سخت افزاری در دولت را بهبود بخشیم و ورزشگاه ها را کامل کنیم. تفاوت ها فرهنگی جزو ملاک های میزبانی نیست. در این زمینه رقبای ما قطر و عربستان هستند.

منبع: فدراسیون فوتبال

منبع: فرارو
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 784

به "جلسه در وزارت ورزش برای یاری به پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه در وزارت ورزش برای یاری به پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید