خبرنگاران داعش روستایی در دیاله عراق را گلوله باران کرد

به گزارش درگ فایل، بغداد - خبرنگاران - یک مقام امنیتی در دیاله عراق روز آدینه گفت که گروه تروریستی داعش، روستایی در شمال شرقی استان را خمپاره باران نموده است.

خبرنگاران داعش روستایی در دیاله عراق را گلوله باران کرد

این منبع در گفت وگو با المعلومه اضافه نمود که داعش روستای ام الحنطه در حومه شهر جلولا در 60 کیلومتری شمال شرقی بعقوبه مرکز استان دیاله را با هفت گلوله خمپاره هدف قرار داد.

به گفته وی، گلوله های خمپاره بدون وارد آمدن تلفات و خسارت در باغ های نزدیک روستا فرود آمد.

این منبع اضافه نمود که نیروهای امنیتی برای ردیابی و شناسایی محل شلیک خمپاره ها عملیات جست و جو در اطراف روستای ام الحنطه و مناطق نزدیک آن را شروع کردند.

ام الحنطه بزرگترین روستای ناحیه شیخ بابا در جلولا است و هر از گاهی در معرض حملات خمپاره ای قرار می گیرد که منجر به وارد آمدن تلفات و خسارت می گردد.

استان دیاله در شرق عراق از کانون های اصلی فعالیت و عملیات تروریستی به جامانده عناصر داعش است.

در ماه های اخیر، حملات گروه تروریستی داعش به ویژه در منطقه بین استان های کرکوک، صلاح الدین و دیاله معروف به مثلث مرگ افزایش یافته است.

در 2017 میلادی پس از سه سال، عراق با بازپس گیری کل قلمرو خود که حدود یک سوم از گستره این کشور بود، پیروزی بر داعش را گفت.

با وجود این شکست، گروه تروریستی داعش هنوز دارای هسته هایی در مناطق شمالی، شرقی و جنوبی عراق است و در دو ماه گذشته به حملات خود علیه غیرنظامیان و نیروهای امنیتی عراق شدت بخشیده است.

نیروهای الحشد الشعبی و ارتش عراق در این مدت که بی سابقه ترین حملات داعش پس از سال 2017 توصیف شده بیش از 60 عملیات نظامی علیه تروریست ها انجام داده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 477

به "خبرنگاران داعش روستایی در دیاله عراق را گلوله باران کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران داعش روستایی در دیاله عراق را گلوله باران کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید