خبرنگاران فطریه کرمانشاهیان به مرز 10 میلیارد تومان رسید

به گزارش درگ فایل، کرمانشاه- خبرنگاران- مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه گفت: مردم نیک اندیش استان در عید سعید فطر سال جاری بیش از 9 میلیارد و 831 میلیون تومان فطریه و کفارات به صندوق های این نهاد واریز و یا به وسیله درگاه های الکترونیکی پرداخت کردند.

خبرنگاران فطریه کرمانشاهیان به مرز 10 میلیارد تومان رسید

محسن رخصی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اقدامات این نهاد در ماه مبارک رمضان امسال، با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان امسال 162 هزار پرس غذای گرم و حدود 65 هزار سبد معیشتی بین نیازمندان کرمانشاهی توزیع شد، اضافه نمود: این نهاد به منظور طبخ و تهیه غذای گرم برای نیازمندان براساس دستورالعمل های بهداشتی مبادرت به ایجاد و برپایی 49 آشپزخانه مهدوی در استان نموده است.

وی با بیان اینکه در این آشپزخانه ها 162 هزار و 741 پرس غذای گرم برای خانوارهای نیازمند طبخ شد، گفت: این تعداد غذای گرم با یاری 2 میلیارد و 450 میلیون تومانی نیکوکاران طبخ و توزیع شد.

وی ادامه داد: همچنین در این ماه مبارک با یاری 13 میلیارد و 552 میلیون تومانی خیران نیک اندیش حدود 65 هزار سبد معیشتی حاوی اقلام غذای ضروری برای نیازمندان واقعی در استان تهیه شد.

وی به دیگر یاری های مردمی در این ماه اشاره و اعلام کرد: همچنین در ماه رمضان امسال بیش از پنج میلیارد و 583 میلیون تومان یاری مردمی دیگر جمع آوری شده که این یاری ها در سایر سرفصل های معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان برای خانوارهای نیازمند هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه به برنامه ویژه اکرام ایتام و فرزندان محسنین در ماه رمضان اشاره و تاکید نمود: در این ماه مبارک برای هزار و 383 فرزند یتیم و محسنین در استان بیش از هزار و 648 پدر معنوی و حامی جدید جذب شده است.

رخصی اعلام کرد: این حامیان جدید یاری های خود را ماهانه به صورت مستقیم به حساب فرزندان معنوی تحت حمایت واریز می نمایند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه از این میزان 9 میلیارد و 407 میلیون تومان فطریه و باقی کفارات بوده، توضیح داد: بخش قابل توجهی از فطریه و کفارات به صورت غیرحضوری و به وسیله درگاه های الکترونیکی و اپلیکشن ها پرداخت شده است.

رخصی با تاکید بر اینکه این نهاد شناسنامه نیازمندی خانوارهای مددجو را در اختیار دارد، گفت: تمامی یاری های مردمی در اسرع وقت و بنا به نیت خیرخواهانه خیران نیک اندیش به دست نیازمندان واقعی می رسد.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 462

به "خبرنگاران فطریه کرمانشاهیان به مرز 10 میلیارد تومان رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فطریه کرمانشاهیان به مرز 10 میلیارد تومان رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید