خبرنگاران نیروهای الحشدالشعبی عناصر تروریستی را در سامرا به هلاکت رساندند

به گزارش درگ فایل، تهران- خبرنگاران- نیروهای الحشدالشعبی دوشنبه شب با حمله به عناصر تروریستی ترور سرلشکر علی اللامی فرمانده تیپ چهارم پلیس فدرال عراق، همگی آن ها را به هلاکت رساندند.

خبرنگاران نیروهای الحشدالشعبی عناصر تروریستی را در سامرا به هلاکت رساندند

به گزارش تارنمای المعلومه عراق، نیروهای لشکر 313 الحشد الشعبی با انجام عملیات شناسایی محل اختفای عناصر تروریستی را در اطراف شهر مقدس سامرا، شناسایی و در عملیاتی همه آن ها را کشتند.

سرلشکر علی اللامی فرمانده تیپ چهارم پلیس فدرال عراق، 30 مهر 1398 در درگیری با تروریست های داعش در منطقه مطیبیجه در شمال سامرا کشته شد.

در همین حال، منابع خبری گزارش دادند؛ نیروهای الحشد الشعبی با حمله عناصر داعش به جنوب شهر سامرا واقع در استان صلاح الدین مقابله کردند.

گروه تروریستی داعش از شروع رمضان سال جاری تا به امروز فعالیت بی سابقه ای در مقایسه با 2 سال اخیر در مناطق شمال، غرب و شرق پایتخت عراق در استان های صلاح الدین، دیاله و الانبار داشته است.

در این مدت، حملات گروه تروریستی داعش به ویژه در منطقه بین استان های کرکوک، صلاح الدین و دیاله معروف به مثلث مرگ افزایش یافته است.

در مهم ترین این تحرکات، داعش در هفته های گذشته به منطقه مکشیفه و بلد در استان صلاح الدین شبیخون زد که منجر به جان باختن 11 تن از نیروهای الحشدالشعبی و زخمی شدن 20 تن دیگر شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 550

به "خبرنگاران نیروهای الحشدالشعبی عناصر تروریستی را در سامرا به هلاکت رساندند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نیروهای الحشدالشعبی عناصر تروریستی را در سامرا به هلاکت رساندند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید