خبرنگاران پیاده روی در انزلی به شوق یافتن کتاب

به گزارش درگ فایل، رشت-خبرنگاران-انجمن هواداران توسعه بندرانزلی به بهانه هفته کتاب و کتابخوانی برنامه فرهنگی را با عنوان کتابم کو؟ برگزار می کند.

خبرنگاران پیاده روی در انزلی به شوق یافتن کتاب

آرمین صافدل دبیر کمیسیون فرهنگی اجتماعی انجمن هواداران توسعه انزلی در این خصوص گفت: انجمن از 25 تا 29 آبان ، با هدف یاری به گردش کتاب، هر روز 10 عنوان کتاب را در فضاهای عمومی شهر جاگذاری می نماید.

وی گفت: شهروندان بعد از پیدا کردن هر کتاب و فرستادن تصویری از این هدیه به آدرس اینستاگرامی Anzalibook ، از کارت عضویت یکساله کتابخانه در حال تاسیس در مرکز انزلی پژوهی طویلی برخوردار خواهند شد.

انجمن هواداران توسعه در سالهای اخیر اقدامات فرهنگی موثر و ارزشمندی را در حوزه کتاب و کتابخوانی انجام داده است که میتوان به راه اندازی پویش تو هم بخوان گردهمایی های ترویج کتابخوانی برای مدت دو سال اشاره نمود.

این انجمن همچنین اجرای برنامه چ نان کتاب چون نان و نمک را در آینده نزدیک اجرا خواهد نمود.

تاسیس مرکز انزلی پژوهی با هدف ایجاد فضا، و ساز و کاری مناسب برای امر پژوهش پیرامون تاریخ، فرهنگ، هنر، جغرافیا و دیگر شاخصه های این شهرستان ساحلی به همت انجمن هواداران توسعه بندر انزلی و از محل درآمد پویش جمع آوری کاغذهای باطله، در ماه جاری با یاد زنده یاد عزیز طویلی مورخ پر کوشش این شهر راه اندازی می گردد.

بندرانزلی در کرانه جنوبی دریای خزر از مراکز مهم فرهنگی استان گیلان است و هنرمندان نوآور بسیاری را در عرصه هنرهای تجسمی ، سینما و سایر زمینه ها به کشور معرفی نموده است .

منبع: ایرنا
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 738

به "خبرنگاران پیاده روی در انزلی به شوق یافتن کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیاده روی در انزلی به شوق یافتن کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید