خبرنگاران کشاورزان پاکدشتی جهش فراوری را محقق کردند

به گزارش درگ فایل، تهران- خبرنگاران- فرماندار پیشین پاکدشت گفت: کشاورزان پاکدشتی با فراوری سالانه 457 هزار و 526 تن انواع محصولات زراعی و باغی به ارزش 74 هزار میلیارد و 154 میلیون ریال شعار جهش فراوری مد نظر رهبر معظم انقلاب را محقق کردند.

خبرنگاران کشاورزان پاکدشتی جهش فراوری را محقق کردند

به گزارش خبرنگاران از اعلام روز آدینه فرمانداری پاکدشت، هادی تمهیدی درآئین تکریم و معارفه مدیر جدید جهاد کشاورزی این شهرستان که روز گذشته انجام شد، گفت: در کنار فعالیت های صنعتی، شهرستان پاکدشت در فراوری محصولات کشاورزی نیز یکی از مناطق پیشرو در کشور محسوب می گردد که توانسته بسیاری از محصولات غذایی را فراوری و روانه بازار مصرف کند.

وی اضافه کرد: کشاورزان پاکدشت سالانه 5 هزار هکتار از اراضی کشاورزی را زیر کشت گندم، 3 هزار و 400 هکتار جو، 2 هزار و 570 هکتار ذرت، 98 هکتار کلزا، هزار و 103 هکتار را زیر کشت نباتات علوفه ای می برند و بیش از 50 هزار تن گندم و جو، 128 هزار تن ذرت و 209 تن کلزا فراوری می نمایند.

وی اظهار کرد: پاکدشت بافراوری سالانه یک میلیارد و 146 میلیون عدد گل ، پایتخت فراوری گل شاخه بریده کشور محسوب می گردد.

تمهیدی گفت: پاکدشت از هزار و 237 هکتار گلخانه برخوردار است که از این میزان، 987 هکتار زیر کشت گل و گیاه و 250 هکتار زیر کشت سبزی و صیفی می رود.

وی اظهار کرد: حرکت به سمت کشاورزی نوین، استفاده از فناوری های جدید در آبیاری محصولات کشاورزی، حرکت به سمت کشت گلخانه ای به عنوان اولویت دولت در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و بهره گیری از نظرات کارشناسانه در توسعه فعالیت های کشاورزی از اولویت های مدیریت جهاد کشاورزی باشد.

در این مراسم جمال فرامرزی به عنوان مدیر جدید جهاد کشاورزی پاکدشت معرفی و از کوشش های محمود امیری تقدیر شد.

با حکم استاندار تهران، فرمانداران سه شهرستان بهارستان، فیروزکوه و پاکدشت جابجا شدند و افراد جدیدی بر این مسندها تکیه زدند.

به گزارش خبرنگاران، از اعلام روز آدینه استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در احکامی جداگانه مهدی یوسفی جمارانی را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان پاکدشت، هادی تمهیدی را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بهارستان و کامبیز کریمی را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزکوه منصوب کرد.

پیش از این فرمانداران پاکدشت هادی تمهیدی، فیروزکوه یوسف جمارانی و بهارستان سید محمد مختاری بودند که البته مختاری در مقام سرپرست فرمانداری بهارستان را مدیریت می کرد.

پاکدشت با 350 هزار نفر جمعیت در 25 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 دی 1399 بروزرسانی: 6 دی 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 765

به "خبرنگاران کشاورزان پاکدشتی جهش فراوری را محقق کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کشاورزان پاکدشتی جهش فراوری را محقق کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید