خدیرا: رونالدو فوتبالیستی فوق العاده و انسانی شگفت انگیز است، مورینیو تأثیرگذارترین مربی ام بود

به گزارش درگ فایل، هافبک آلمانی تیم فوتبال یوونتوس از هم تیمی پرتغالی اش تمجید و از آقای خاص به عنوان تأثیرگذارترین سرمربی دوران حرفه ای خود یاد کرد.

خدیرا: رونالدو فوتبالیستی فوق العاده و انسانی شگفت انگیز است، مورینیو تأثیرگذارترین مربی ام بود

به گزارش خبرنگاران، سامی خدیرا که بین سال های 2010 تا 2015 سابقه بازی کنار کریستیانو رونالدو در رئال مادرید را داشت، از این مهاجم 35 ساله تمجید ویژه ای کرد. این هافبک آلمانی در سال 2015 به یوونتوس پیوست و سه سال بعد، فوق ستاره پرتغالی به وی در جمع راه راه پوشان تورین ملحق شد.

خدیرا که هفتمین فصل همبازی بودنش را با کریس تجربه می نماید، در گفت وگوی زنده اینستاگرامی گفت: کریستیانو فوتبالیستی فوق العاده و انسانی شگفت انگیز است. ما هفتمین فصل بازی کنار هم را تجربه می کنیم که پنج فصلش در رئال مادرید و دو فصلش در یوونتوس بوده است.

وی اضافه نمود: رونالدو به خاطر مهارت ها و جاه طلبی اش یکی از بهترین فوتبالیست هایی است که تا به امروز دنیا به خودش دیده است. او می خواهد همواره برنده باشد، حتی اگر یک مسابقه درون تیمی در تمرینات باشد. کریس یک الگو برای تمامی مردم است.

هافبک 33 ساله و آلمانی راه راه پوشان تورین گفت: به دلایلی که گفتم رونالدو یکی از بهترین فوتبالیست هاست. من خودم را می توانم خوش شانس فرض کنم چون هنوز در کنار کریستیانو بازی و تمرین می کنم.

خدیرا همچنین در تمجید از آقای خاص که در سال 2010 او را از اشتوتگارت به رئال مادرید آورد، اعلام نمود: تأثیرگذارترین سرمربی و انسان برای من ژوزه مورینو بوده و این به خاطر اعتمادی بود که او به من داشت. بزرگترین گام دوران حرفه ای من رفتن به رئال مادرید پس از جام دنیای 2010 بود.

وی گفت: مورینیو نکات فنی زیای به من آموخت و در کنار اعتمادی که به من داشت، باعث شد به عنوان یک انسان هم پیشرفت زیادی کنم. هنوز هم رابطه فوق العاده ای با ژوزه دارم و همچنان با یکدیگر در ارتباط هستیم و او را به عنوان یک انسان و یک سرمربی دنبال می کنم.

خدیرا که در ماه دسامبر 2019 زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد، این فصل تنها در 12 بازی سری A توانسته یوونتوس را همراهی کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 441

به "خدیرا: رونالدو فوتبالیستی فوق العاده و انسانی شگفت انگیز است، مورینیو تأثیرگذارترین مربی ام بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدیرا: رونالدو فوتبالیستی فوق العاده و انسانی شگفت انگیز است، مورینیو تأثیرگذارترین مربی ام بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید