دانش آموزان گنابادی پیروز به کسب 43 رتبه شاخص در کنکور شدند

به گزارش درگ فایل، مدیر آموزش و پرورش گناباد گفت: دانش آموزان این شهرستان در کنکور امسال پیروز به کسب پنج رتبه 2 رقمی و 38 رتبه سه رقمی شدند.

دانش آموزان گنابادی پیروز به کسب 43 رتبه شاخص در کنکور شدند

مجید فدوی مدیر آموزش و پرورش گناباد گفت: کسب رتبه های شاخص از طریق دانش آموزان گنابادی نشان دهنده استعداد بالای دانش آموزان و همراهی خانواده ها و تلاش معلمان و پرسنل این بخش است.

او اضافه کرد: دانش آموزان گنابادی علاوه بر کسب نتایج خوب در کنکور سراسری سال جاری به تازگی چهار مقام کشوری در رقابت های فرهنگی و هنری کسب کرده اند. راهیابی 26 طرح پژوهشی از دانش آموزان گنابادی به مرحله کشوری دیگر موفقیت های شاخص دانش آموزان این شهرستان در سال جاری است.

مدیر آموزش و پرورش گناباد ادامه داد: کسب رتبه های برتر کنکور از طریق دانش آموزان گنابادی نوید بخش فردایی بهتر برای شهرستان است، چنانکه کسب افتخارات بزرگ علمی، ورزشی و فرهنگی از ویژگی های دانش آموزان هوشمند و مستعد این منطقه است.

فدوی با اشاره به اشتغال به تحصیل 41/5 درصد دانش آموزان این شهرستان در هنرستان های فنی و حرفه ای بیان نمود: در این بخش 8.5 درصد نسبت به اهداف برنامه توسعه عقب تر هستیم. با توجه به اهمیت اشتغال به تحصیل دانش آموزان در هنرستان های فنی و حرفه ای شهرستان گناباد و فراگیری تخصص و مهارت از این طریق، باید اشتغال به تحصیل این قشر در هنرستان ها با برنامه ریزی دقیق و همراهی مسوولان افزایش یابد.

او شرح داد: قرارگاه جهادی برای بازسازی ساختمان قدیمی مدارس گناباد تشکیل شده که در مرحله نخست بهسازی 12 مدرسه هدف گذاری شده است و عملیات اجرایی بهسازی چهار مدرسه نیز آغاز شده است.

مدیر آموزش و پرورش گناباد تاکید کرد: برای تامین ملزومات و لوازم التحریر سه هزار و 400 دانش آموز کم برخوردار گناباد در سال تحصیلی آینده جلساتی با خیران برگزار و اقداماتی در دست انجام است.

خبرنگاران خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 مرداد 1401 بروزرسانی: 21 مرداد 1401 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1544

به "دانش آموزان گنابادی پیروز به کسب 43 رتبه شاخص در کنکور شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش آموزان گنابادی پیروز به کسب 43 رتبه شاخص در کنکور شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید