ذوالفقارنسب: پرسپولیس با جذب یکی دو بازیکن جدید، قهرمانی خود را تضمین می کند، حسینی تمام نشدنی است

به گزارش درگ فایل، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد شاگردان یحیی گل محمدی با جذب یک مدافع و یک مهاجم، می توانند قهرمانی خود را در لیگ برتر تضمین کنند.

ذوالفقارنسب: پرسپولیس با جذب یکی دو بازیکن جدید، قهرمانی خود را تضمین می کند، حسینی تمام نشدنی است

بیژن ذوالفقارنسب در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره فزونی یک بر صفر پرسپولیس مقابل مس رفسنجان گفت: دو تیم بازی با برنامه ای ارائه کردند. مس رفسنجان خوب امتیاز گرفته و اگر به راستا فعلی خود ادامه دهد، می تواند جایگاه خوبی در جدول کسب کند. پرسپولیس نشان داد خیلی خوب از امکانات خود استفاده می کند و معین بود کادر فنی، برنامه های مس را به خوبی تحلیل و بازیکنان را توجیه کرده بود. معلوم بود پرسپولیس در ابتدا داشت مس را سرگرم می کرد و به این تیم اجازه می داد کارهای معمولی خود را در زمین خود انجام دهد. این موضوع میان مربیان مرسوم است که پرسپولیس از پس آن برآمد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی با بیان اینکه شاگردان گل محمدی می دانستند مس در فاز تهاجمی عملکرد بسیار خوبی دارد، با تمجید از کاپیتان پرسپولیس شرح داد: جلال حسینی یک بازیکن بسیار فداکار، عاقل، باهوش و تمام نشدنی برای پرسپولیس است که شش تا هفت امتیاز را مدیون او هستیم. حسینی عملکرد بسیار خوبی در زمین دارد و حاشیه های تیم را کاهش می دهد. او یکی از سرمایه های باشگاه است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به کمبودهای تیم گل محمدی در زمین بیان نمود: خیلی ها نتیجه مساوی را پیش بینی می کردند، اما این پیروزی می تواند راستا روزهای آینده پرسپولیس را هموار کند. بازیکنان به این نتیجه رسیده اند هر کسی خوب باشد، در زمین بازی می کند و کادر فنی هم عملکرد خوبی دارد. با جذب یکی دو بازیکن جدید، از جمله مدافع میانی باتجربه و جوان و یک مهاجم ششدانگ، پرسپولیس می تواند ادامه راستا خود را برای قهرمانی لیگ برتر تضمین کند.

ذوالفقارنسب در مورد از دست رفتن موقعیت های پرسپولیس و اینکه تیم باتجربه تری ممکن است بتواند اختلاف یک گل را جبران کند، گفت: با این موضوع موافق هستم، اما کمتر تیمی در ایران وجود دارد که در همه زمینه ها به تکامل لازم رسیده باشد. کمال کامیابی نیا در پُست غیرتخصصی خود یعنی در دفاع میانی به میدان می رود. تیم شخصیت حقیقی خود را پیدا کرده و حریفان می دانند شکست پرسپولیس بیشتر از سه امتیاز ارزش دارد. می دانستم بازی با مس رفسنجان بسیار سخت است و اخراج بازیکن مس هم به سود پرسپولیس بود.

وی درباره اینکه پرسپولیس با فزونی در هر دو دیدار باقیمانده خود در نیم فصل اول به صدر جدول می رسد، گفت: هر بازی برای پرسپولیس حکم فینال جام را دارد. لیگ برتر برای پرسپولیس و تیم هایی که فصل گذشته بازیکنان زیادی از دست دادند، سخت شده است و فکر نمی کردم پرسپولیس چنین جایگاهی داشته باشد. این نشانه هوشمندی و علاقه بالای بازیکنان و عملکرد خوب کادر فنی است. نمی دانم مدیران باشگاه به خوبی از تیم حمایت می کند یا خیر، اما اگر حمایت ها درست باشد، پرسپولیس با شرایط روانی بهتری به میدان خواهد رفت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 20 اسفند 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 906

به "ذوالفقارنسب: پرسپولیس با جذب یکی دو بازیکن جدید، قهرمانی خود را تضمین می کند، حسینی تمام نشدنی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذوالفقارنسب: پرسپولیس با جذب یکی دو بازیکن جدید، قهرمانی خود را تضمین می کند، حسینی تمام نشدنی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید