راهکار جدید یوونتوس برای جذب مائورو ایکاردی

به گزارش درگ فایل، یوونتوس می خواهد به هر قیمتی مائورو ایکاردی را در فصل تابستان جذب کند.

راهکار جدید یوونتوس برای جذب مائورو ایکاردی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یوونتوس برای فصل آینده به دنبال خرید یک مهاجم نوک طراز اول بوده و مائورو ایکاردی تبدیل به هدف شماره یک بیانکونری شده است. جدایی گونسالو ایگواین از یوونتوس تقریبا قطعی بوده و آنها به دنبال یک گزینه جانشین هستند. با این حال شرایط خرید این مهاجم آرژانتینی تا حدی پیچیده است، زیرا ایکاردی در حال حاضر به صورت قرضی در پاری سن ژرمن بازی می نماید و تعیین نیست آیا باشگاه فرانسوی میخواهد قرارداد او را دائمی سازد یا خیر.

در صورت عدم مبادرت به دائمی کردن قرارداد، ایکاردی چاره ای جز بازگشت به اینتر ندارد و اینگونه انتقال او به یوونتوس سخت خواهد شد. اما نشریه کالچومرکاتو در گزارشی مدعی شد شاید پاری سن ژرمن قرارداد ایکاردی را با پرداخت 70 میلیون یورو به اینتر دائمی نموده و بعد او را به یوونتوس بفروشد. باشگاه فرانسوی خواستار 100 میلیون یورو از بیانکونری خواهد بود و مدیران یووه قصد دارند با فرستادن یک بازیکن به پاریس، از رقم درخواستی مدیران پاری سن ژرمن کم نمایند.

یکی از نام های مطرح شده متئو دی شیلیو، مدافع ایتالیایی یوونتوس است که جایی در تفکرات مائوریتسیو ساری ندارد. همچنین نام هایی چون میرالیم پیانیچ و داگلاس کاستا نیز برای جدایی از یوونتوس مطرح شده و باشگاه ایتالیایی امیدوار است یکی از گزینه ها مورد قبول پاری سن ژرمن قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 370

به "راهکار جدید یوونتوس برای جذب مائورو ایکاردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهکار جدید یوونتوس برای جذب مائورو ایکاردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید