رایزنی ایران و 1

به گزارش درگ فایل، وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای از رایزنی ایران و کشورهای باقی مانده در برجام در رابطه با فراهم کردن مقدمات نشست بعدی در سطح وزراء خبر داد.

رایزنی ایران و 1

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ریانووستی، وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که مدیران سیاسی پنج کشور باقی مانده در برجام روز چهارشنبه با همتای ایرانی خود، مقدمات مربوط به نشست روز 21 دسامبر جاری در سطح وزراء را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در این بیانیه آمده است: مدیران سیاسی گروه 1+4 در نشست روز چهارشنبه خود با طرف ایرانی، به تحلیل و بررسی همه رویکردهای مربوط به اجرای توافقات حاصله در سال 2015 ضمن در نظر دریافت چالش های کنونی از جمله اقدامات هدفمند آمریکا در منع اجرای کامل توافق هسته ای پرداختند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

در ادامه بیانیه وزارت خارجه روسیه تأکید شده که طرف های باقی مانده در برجام روز چهارشنبه روی مسایل مربوط به مقدمات نشست وزارتی که قرار است در تاریخ 21 دسامبر (ماه جاری میلادی) برگزار شود، تمرکز کردند.

نمایندگان کشورهای شرکت کننده در نشست روز چهارشنبه همچنین بر پایبندی خود به تعهدات برجامی و قطعنامه 2231 تأکید کرده و خواستار ادامه تلاش ها برای بررسی راهکار های سازنده برای بازگشت فوری به اجرای توافقات جامع در چارچوب برجام شدند.

جلسه رایزنی دیروز مدیران سیاسی طرف های باقی مانده در برجام به صورت ویدئوکنفرانس برگزار گشت و در آن سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه از طرف مسکو حضور پیدا کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 811

به "رایزنی ایران و 1" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنی ایران و 1"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید