رسمی؛ محمد نادری از استقلال جدا شد

به گزارش درگ فایل، محمد نادری، مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال که فصل گذشته از پرسپولیس به این تیم پیوست در پیامی ویدیویی گفت: سلام به طرفداران عزیز، دوست داشتنی، مردمی و محبوب استقلال. دو شب از فینال جام حذفی گذشته است و خیلی ناراحتم و نتوانستم از دست دادن قهرمانی را هضم کنم. صحبت های زیادی درباره بازی مطرح شد و به نوبه خودم از طرفداران عذرخواهی می کنم.

رسمی؛ محمد نادری از استقلال جدا شد

وی اضافه نمود: مطمئن هستم استقلال به صندلی اصلی اش بازمی شود. تلخ ترین اتفاق زندگی ام، شب فینال جام حذفی بود. مطمئنم استقلال با وجود طرفداران به صندلی اصلی اش بازمی شود. جا دارد از طرفداران متعصب تشکر کنم که با کامنت ها و مهرشان به من لطف داشتند. روز های تلخ و شیرینی در استقلال رقم خورد. باید از فرهاد مجیدی، محمود فکری، بازیکنان، کادر پزشکی، نصرالله عبداللهی، پرویز مظلومی، دکتر نوروزی، خانم فریده شجاعی، همسر مرحوم منصور پورحیدری و ... تشکر کنم که کنارم حضور داشتند.

مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: خداحافظی سخت است، اما از شما طرفداران خداحافظی نمی کنم، چون مطمئنم دوباره افتخار این را خواهم داشت تا پیراهن شماره دوی مقدس منصورخان پورحیدری را بپوشم. هر جای این کره خاکی باشم با افتخار می گویم فرزند کوچک این خانواده هستم و در ایران فقط انتخابم استقلال خواهد بود.

منبع: فرارو
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1184

به "رسمی؛ محمد نادری از استقلال جدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسمی؛ محمد نادری از استقلال جدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید