زکی پور: قراردادم را فسخ کردم و به گل گهر می روم، دلم برای استقلال تنگ می گردد

به گزارش درگ فایل، مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال پس از فسخ قراردادش با آبی پوشان گفت: جدایی از استقلال خیلی سخت است و دلم برای این تیم تنگ خواهد شد.

زکی پور: قراردادم را فسخ کردم و به گل گهر می روم، دلم برای استقلال تنگ می گردد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، میلاد زکی پور پس از حضور در باشگاه استقلال و فسخ قراردادش با این باشگاه گفت: جدایی از استقلال خیلی سخت است و دلم برای این تیم و طرفدارانش تنگ می گردد. در چند روز گذشته با محمود فکری صحبت کردم که بهتر است که جدا شوم و در جایی دیگر به فوتبال بپردازم.

وی در ادامه اضافه کرد: فسخ قراردادم را گرفتم و باید به هیئت فوتبال بروم و کارهای اداری آن را انجام دهم.

زکی پور در مورد اینکه در مدت حضورش در استقلال در مواقعی از او انتقاد می شد، گفت: همواره بازیکنانی که از تیمی جدا می شوند خیلی حرف ها دارند ولی بهتر است که حرفی نزنم. من با علی منصوریان به استقلال آمدم و خیلی چیزها از او یاد گرفتم و بازیکن مکتب منصوریان هستم. بابت فشارهایی که روی من بود ناراحت هستم.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد حضورش در گل گهر توضیح داد: فسخ قرارداد من به گونه ای است که فقط می توانم با باشگاه گل گهر قرارداد ببندم. دوست دارم زیر نظر قلعه نویی کار کنم و چیزهایی از او یاد بگیرم. انشالله بتوانم آنجا توانایی هایم را نشان بدهم.

وی در سرانجام گفت: طرفداران استقلال واقعا دست شان درد نکند که من را در این مدت حمایت کردند، انشالله که فرصتی باشد تا دوباره همدیگر را ببینیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 709

به "زکی پور: قراردادم را فسخ کردم و به گل گهر می روم، دلم برای استقلال تنگ می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زکی پور: قراردادم را فسخ کردم و به گل گهر می روم، دلم برای استقلال تنگ می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید