سخنگوی فدراسیون تیراندازی: امیدوارم برای جام جهانی هند مسئله ای پیش نیاید

به گزارش درگ فایل، سخنگوی فدراسیون تیراندازی گفت: برای ادامه تمرینات ملی آپشن هایی مد نظر است و احتیاج به آنالیز بیشتر دارد.

سخنگوی فدراسیون تیراندازی: امیدوارم برای جام جهانی هند مسئله ای پیش نیاید

ناصر رسولی سخنگوی فدراسیون تیراندازی در گفت و گو با خبرنگاران، در خصوص لغو مسابقات تیراندازی به دلیل شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: از تصمیمات کمیته مسابقات اطلاعی ندارم اما طبق دستورالعملی که در سایت دیدم مسابقات این هفته لغو شده است.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که تمرینات تیم ملی در جریان است یا خیر گفت: فعلا تیم ملی بعد از اردوی هانوفر در تعطیلات است و یک هفته استراحت دارد. قرار است هفته بعد تمرینات شروع گردد. باید ببینیم چه می گردد.

رسولی در پاسخ به این سوال که آیا برای حضور در مسابقات جام جهانی تیراندازی هند مسئله ای پیش نمی آید، گفت: امیدواریم تا آن زمان مسئله ای پیش نیاید. منتظریم ببینیم تا هفته های آینده چه می گردد. باید دید شرایط به چه صورت است و آیا احتیاج است برنامه های خود را تغییر دهیم یا خیر.

وی در پاسخ به این سوال که 6 تیرانداز المپیکی چگونه تمریناتشان را ادامه خواهند داد، اضافه نمود: قطعا ما کار خود را انجام می دهیم. تمرینات و تدابیری که از قبل اندیشیده شده بود را انجام خواهیم داد. برای ادامه تمرینات تیم ملی آپشن هایی مد نظر است و احتیاج به آنالیز بیشتر دارد. مسابقات جام جهانی هند طبق برنامه انجام می گردد و برای ورود یا عدم ورود ما به مسابقات هند احتیاج به بخشنامه و قوانین دارد. همین طور نمی توانند شفاهی بگویند بیایید یا نه.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 230

به "سخنگوی فدراسیون تیراندازی: امیدوارم برای جام جهانی هند مسئله ای پیش نیاید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی فدراسیون تیراندازی: امیدوارم برای جام جهانی هند مسئله ای پیش نیاید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید