سهمیه بنزین خرداد امشب واریز می گردد

به گزارش درگ فایل، خبرنگاران : سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: سهمیه بنزین خردادماه ساعت 24 امشب در کارت های سوخت خودروها واریز می گردد.

سهمیه بنزین خرداد امشب واریز می گردد

به گزارش خبرنگارانبه نقل از انتخاب ،فاطمه کاهی امروز (آدینه) با اشاره به اینکه سهمیه بنزین هر ماه در ساعت صفر اولین روز آن ماه در کارت های سوخت شارژ می گردد، ادامه داد: سهمیه بنزین خرداد 1400، امشب در کارت های سوخت واریز خواهد شد.

به گفته کاهی، این سهمیه بدون تغییر نسبت به ماه های گذشته خواهد بود و تغییری نیز در میزان ذخیره بنزین در کارت های سوخت ایجاد نشده است.

وی اضافه نمود: سهمیه بنزین برای خودروهای سواری شخصی بنزینی 60 لیتر، خودروهای سواری شخصی دوگانه سوز 30 لیتر و برای موتورسیکلت ها نیز 25 لیتر در ماه است و می توان در هر کارت سوخت، سهمیه 9 ماه را ذخیره کرد.

سهمیه بندی بنزین در کشور از 24 آبان سال 98 با هدف اصلاح الگوی مصرف و افزایش فرصت های صادراتی با مصوبه شورای عالی هماهنگی مالی سران سه قوه دوباره شروع شد.

بر اساس سهمیه بندی بنزین، هر لیتر بنزین یارانه ای، هزار و 500 تومان و هر لیتر بنزین آزاد 3 هزار تومان قیمت گذاری شد. قیمت بنزین سوپر نیز 3 هزار و 500 تومان مشخص شد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1071

به "سهمیه بنزین خرداد امشب واریز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهمیه بنزین خرداد امشب واریز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید