شروع مجدد برخورد با پوشاک قاچاق از 15 آذر

به گزارش درگ فایل، خبرنگاران : یک مقام مسئول درباره آغاز مجدد برخوردها از 15 آذرماه در تهران گفت: تیم های مقابله ای ما تشکیل شده و برخوردها را آغاز کردیم و در تهران هم برخورد جدی خواهیم داشت.

شروع مجدد برخورد با پوشاک قاچاق از 15 آذر

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، یاسر سوادکوهی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور مقابله و رصد جریان مالی قاچاق ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، درباره طرح برخورد با پوشاک قاچاق گفت: در سال 97 طرح پوشاک مبتنی بر شناسه کالا و رهگیری را انجام دادیم. در فاز اول به دلیل این که نیاز بود سامانه مربوطه تکمیل شود، برندهایی مانند نایک و آدیداس که قاچاق محرز محسوب می شدند از سطح شهر جمع آوری شد.

سوادکوهی در خصوص تداوم طرح مبارزه با پوشاک قاچاق اظهار کرد: برخلاف آنچه می گویند که ستاد مبارزه با قاچاق طرح مبارزه با برندهای محرز قاچاق پوشاک را آبان ماه سال گذشته متوقف کرده است، گزارش هایی داریم که در زمان کرونا و در استان های مختلف با فروشگاه هایی که برند قاچاق می فروختند، برخورد لازم اجرا شده و در تهران هم چند مرکز تعطیل شدند.

وی افزود: طرح های ما به دلیل هدف گذاری هایی که کردیم، استمرار دارد. برخی اوقات شرایطی پیش می آید که کار را دچار مشکل می کند. در حال حاضر خیلی از مال های تهران نیمه تعطیل هستند بنابراین فعالیتی ندارند که بخواهیم با آن مقابله کنیم.

سوادکوهی هدف از اجرای طرح مقابله با پوشاک قاچاق را نه تعطیلی فروشگاه ها، بلکه تغییر رفتار آن ها دانست و شرح داد: طبق آمارهایی که تیم قرارگاه مبارزه با قاچاق پوشاک ارائه داده اند، بیش از 70 درصد فروشگاه هایی که پوشاک برند غیرمجاز عرضه می کردند، تغییر رفتار داده و اکنون محصولات تولید داخل را به فروش می رسانند؛ لذا ما به اهدافمان نزدیک شده ایم.

وی درباره آغاز مجدد برخوردها از 15 آذرماه در تهران، گفت: در حال حاضر، چند برندشاپ در تهران هستند که به فروش کالای قاچاق مبادرت دارند. تیم های مقابله ای ما تشکیل شده و برخوردها را آغاز کردیم و در تهران هم برخورد جدی خواهیم داشت.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 833

به "شروع مجدد برخورد با پوشاک قاچاق از 15 آذر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع مجدد برخورد با پوشاک قاچاق از 15 آذر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید