شمار قربانیان کرونا در برزیل سه شنبه رکورد زد

به گزارش درگ فایل، شمار قربانیان روزانه کرونا در برزیل با ثبت بیش از 1100 مورد فوتی در روز سه شنبه رکورد زد و این کشور از نظر تعداد مبتلایان، پس از آمریکا و روسیه در رتبه سوم نهاده شد.

شمار قربانیان کرونا در برزیل سه شنبه رکورد زد

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران ، مقامات بهداشتی برزیل سه شنبه اعلام کردند در عرض 24 ساعت گذشته 1179 نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند که بیشترین میزان ثبت شده روزانه از زمان شیوع این بیماری محسوب می گردد.

تا قبل از روز سه شنبه بیشترین تعداد قربانیان روازنه مربوط به 12 می (23 اردیبهشت) با ثبت 881 مورد فوتی می شد. کرونا تا به امروز جان 17971 نفر را در برزیل گرفته است.

برزیل روز دوشنبه با پشت سرگذاشتن انگلیس به سومین کشور از نظر شمار مبتلایان در دنیا نهاده شد. آمریکا و روسیه به ترتیب در رتبه های اول و دوم قرار دارند. بر اساس آمار رسمی، تا به امروز 271885 نفر در برزیل به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

ژائیر بولسونارو رئیس جمهور برزیل به دلیل سیاست های خود در رابطه با بحران کرونا شدیدا در داخل و خارج مورد انتقاد نهاده شده است. وی اصرار دارد که کرونا خطر زیادی ندارد و بر لغو محدودیت های اجتماعی تاکید می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 342

به "شمار قربانیان کرونا در برزیل سه شنبه رکورد زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار قربانیان کرونا در برزیل سه شنبه رکورد زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید