ظریف: جمعه پژواک این پیام است که ایرانیان وفای به عهد می کنند، اما تسلیم نمی شوند

به گزارش درگ فایل، وزیر امور خارجه با اشاره به انتخابات مجلس اعلام کرد: جمعه پژواک این پیام است که ایرانیان، وفای به عهد می کنند، صلح را با صلح پاسخ می گویند و تکریم را با تکریم، اما تسلیم نمی شوند.

ظریف: جمعه پژواک این پیام است که ایرانیان وفای به عهد می کنند، اما تسلیم نمی شوند

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (پنجشنبه) در صفحه اینستاگرامش در آستانه یازدهمین دوره انتخابات مجلس نوشت: در تمام این سال ها من موظف به دفاع از تمام ایران بوده ام، حتی دفاع از کسانی که منافع ملی را آنچنان که باید درنمی یابند و جهان را آنچنان که هست نمی بینند، حتی دفاع از آن ها که بار ها من و همکارانم را آزرده اند و در این آزردن، لختی درنگ نکرده اند.

وی افزود: وقتی از حق هر ایرانی در برابر تحریم دفاع می کنم، وقتی برای دفاع از قدرت مشروع ایران، از این سو به آن سوی جهان می روم، وقتی برای ناکام گذاشتن کارزار ایران ستیزان، از هر دریچه ای برای سخن گفتن با جهان بهره می جویم؛ هر لحظه ایران را خانه ای برای همه می بینم نه فقط برای کسانی که تاییدم می کنند؛ هر لحظه ایران را همان وطنی می بینم که ما را با تمام تفاوت هایمان و با تمام فاصله هایمان در آغوش گرفته است.

ظریف گفت: بار ها با دیگرانی که از دور به ایران نگاه می کنند، گفتگو کرده ام؛ بیش از آنچه تصور می کنیم ما را هم سرنوشت می بینند و من سال هاست که دریافته ام: باور به ایران، باور به همین هم سرنوشت بودن ماست.

رئیس دستگاه دیپلماسی افزود: تسلیم ناپذیری در برابر ظلم، ارمغان این فرهنگ ایرانی است، سلاح زیبایی که ایران را سال هاست محافظت کرده.

وی گفت: جمعه تداوم باور ایرانیان به هم سرنوشت بودن است، تصویری روشن از ایرانی که هنوز باورمند حماسه است و نمایی تمام قد از پرچمی که سال هاست بر خاک نیفتاده.

ظریف افزود: جمعه پژواک این پیام است که ایرانیان، وفای به عهد می کنند، صلح را با صلح پاسخ می گویند و تکریم را با تکریم، اما تسلیم نمی شوند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فردا (جمعه) در سراسر کشور برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 196

به "ظریف: جمعه پژواک این پیام است که ایرانیان وفای به عهد می کنند، اما تسلیم نمی شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظریف: جمعه پژواک این پیام است که ایرانیان وفای به عهد می کنند، اما تسلیم نمی شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید