عراق با روسیه درباره تقویت روابط مالی و امنیتی گفت وگو کرد

به گزارش درگ فایل، رئیس جریان حکمیت ملی عراق امروز با سفیر روسیه در بغداد درباره راه های تقویت روابط دو کشور به خصوص در زمینه مبارزه با بقایای داعش در عرق و کاستن از بحران مالی این کشور گفت وگو کرد.

عراق با روسیه درباره تقویت روابط مالی و امنیتی گفت وگو کرد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رهبر جریان حکمت ملی عراق امروز چهارشنبه با سفیر روسیه در بغداد درباره تحولات سیاسی و راه های تقویت روابط میان دو کشور گفت وگو کرد.

عمار الحکیم در بیانیه ای خبری گفت: تحولات سیاسی در سطح داخلی، منطقه ای و بین المللی و راه های تقویت روابط میان بغداد و مسکو در همه زمینه ها از جمله زمینه های سیاسی و فرهنگی از جمله مسائل مورد آنالیز در جریان میزبانی ما از ماکسیم مکسیموف سفیر روسیه در بغداد بود.

وی اضافه نمود: عراق خواستار رابطه با همه است و کوشش می نماید عرصه برقراری ارتباط میان همه گروه ها و نه عرصه کشمکش و قطعی روابط باشد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق گفت: عراق پیروز به تشکیل دولت جدید شده و با چالش های بزرگی که مهم ترین آن مسئله اقتصاد و سرکوب بقایای داعش و مقابله با کرونا است روبه روست و البته عراقی ها قدرت مقابله با این چالش ها و دستیابی به پیروزیت ها به وسیله اتحاد و همبستگی را دارند.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 444

به "عراق با روسیه درباره تقویت روابط مالی و امنیتی گفت وگو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراق با روسیه درباره تقویت روابط مالی و امنیتی گفت وگو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید