عربستان، یک شرکت ارتباطات سعودی به جاسوسی از مشتریان متهم شد

به گزارش درگ فایل، فعالان سعودی درخواست یک شرکت ارتباطات سعودی در مورد پیوند حساب با توییترشان را جاسوسی علیه مشتریان دانستند.

عربستان، یک شرکت ارتباطات سعودی به جاسوسی از مشتریان متهم شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری عربی 21، شرکت ارتباطات سعودی stc از کاربران خود خواست تا کیف پول الکترونیکی stc pay را به حساب های توییتر خود پیوند دهند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

این شرکت شرح داد که این روش یاری می نماید تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

فعالان به نوبه خود شرکت مخابرات را به جاسوسی از شهروندان متهم کردند و گفتند پیوند حساب با توییتر به معنای دستیابی به اطلاعات فعالان و در نتیجه ارائه آن به مقامات در راستای آسیب رساندن به آنان است.

مقامات سعودی بسیاری از فعالان را که در توئیت ها در انتقاد از اوضاع و رویکرد فعلی عربستان فعالیت داشتند، دستگیر کردند و نکته قابل توجه این است که بسیاری از بازداشت شدگان با نام های جعلی بودند، اما مقامات به روش های مختلف توانستند هویت آنها را شناسایی نمایند.

رسانه ها اعلام کردند که مقامات سعودی نویسنده برجسته ترکی الجاسر را به دلیل انتقاد از اوضاع مملکت در مارس 2018 دستگیر کردند و گزارش های زیادی از مرگ وی در شرایط مرموز در داخل زندان وجود دارد.

حکومت سعودی به استفاده از کارمندان در داخل شرکت توییتر برای به دست آوردن اطلاعات در خصوص فعالیت های مخالفان در خارج از کشور متهم شده است.

حاکمان عربستان از شرایط روابط محکم خود با امارات برای استفاده از اطلاعات موجود در دفتر منطقه ای توییتر در دبی سوء استفاده می نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 693

به "عربستان، یک شرکت ارتباطات سعودی به جاسوسی از مشتریان متهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عربستان، یک شرکت ارتباطات سعودی به جاسوسی از مشتریان متهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید