فرایند تبدیل شرایط جانبازان و فرزندان شهدای صنعت نفت نهایی شد

به گزارش درگ فایل، فرایند تبدیل شرایط جانبازان و فرزندان شهدای صنعت نفت به کارمندان رسمی تابع صندوق بازنشستگی نفت نهایی و عملیاتی شد.

فرایند تبدیل شرایط جانبازان و فرزندان شهدای صنعت نفت نهایی شد

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگار شانا، با پیگیری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت و موافقت وزیر نفت و با استناد به رای کمیسیون ماده 16، فرایند تبدیل شرایط آن دسته از جانبازان و فرزندان شهدای صنعت نفت که دارای مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر و همینطور سن کمتر از 50 سال هستند به کارمندان رسمی، نهایی و برای اجرا ابلاغ شده است.

فرزین مینو، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت در این زمینه گفت: جانبازان و فرزندان گرامی شهدا که به صورت کارکنان قراردادی مدت موقت یا مدت مشخص در صنعت نفت مشغول به کار هستند، در راستا اجرای ماده 8 قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان مصوب 74.3.31، طی سنوات قبل به کارگر رسمی نفت (تابع قانون کار) تبدیل شرایط شده بودند.

وی ادامه داد: اکنون مطابق آرای کمیسیون ماده 16، آن دسته از این عزیزان که تا تاریخ هشتم دی ماه سال جاری، دو شرط مشتمل بر سن کمتر از 50 سال و مدرک تحصیلی دیپلم به بالا را داشته باشند بر اساس مقررات اداری و استخدامی صنعت نفت به کارمند رسمی تابع صندوق بازنشستگی نفت تبدیل شرایط می شوند.

مینو اظهار داشت: اگرچه آرای کمیسیون ماده 16، تبدیل شرایط افراد یادشده را به کارگر رسمی تابع قانون کار نیز جایز دانسته است، اما نظر به درخواست این کارکنان برای تبدیل شرایط به کارمندان رسمی تابع صندوق بازنشستگی نفت و با توجه به محدوده شمول آرای کمیسیون ماده 16 و استعلام اخذ شده از رییس آن کمیسیون که چنین امری را مجاز دانسته است، با نظر موافق وزیر نفت، زمینه تبدیل شرایط کارکنان حائز شرایط مذکور به کارمندان رسمی صنعت نفت فراهم شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 847

به "فرایند تبدیل شرایط جانبازان و فرزندان شهدای صنعت نفت نهایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند تبدیل شرایط جانبازان و فرزندان شهدای صنعت نفت نهایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید