فریبا: فراخوان فکری باعث شد با پیشکسوتان به تمرین استقلال برویم، مظلومی و مرفاوی دنبال سرمربیگری نیستند

به گزارش درگ فایل، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت که فراخوان محمود فکری باعث شد او به همراه چند نفر از پیشکسوتان در تمرین آبی پوشان حضور پیدا کند.

فریبا: فراخوان فکری باعث شد با پیشکسوتان به تمرین استقلال برویم، مظلومی و مرفاوی دنبال سرمربیگری نیستند

بهتاش فریبا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره برگزاری اولین جلسه تمرین تیم فوتبال استقلال با حضور محمود فکری و حضور پیشکسوتان، گفت: زمانی که فکری برای یاری از پیشکسوتان فراخوان داد، هر کسی که دلش برای استقلال می تپید، در تمرین حضور یافت. برنامه داشتیم پیشکسوتان زیادی را جمع کنیم، اما چون زمان کافی نبود با تعداد کمی به محل تمرین رفتیم. برنامه ریزی خواهیم کرد که در دو، سه روز آینده شماری از پیشکسوتان در تمرین حاضر شوند تا فکری بداند که پشت تیم هستیم.

وی اضافه کرد: جو خوبی در تمرین دیده می شد. زمانی که با فکری کار می کردیم، با تعصب بود و نظم و انضباط داشت. تیمی که نظم و انضباط نداشته باشد، به مشکل می خورد. قدم اول در تمرین خوب برداشته شد و فکری هم مربی ای است که هر جایی بوده، بازیکن سالاری نبوده است. اگر او با این رویه پیش برود، می تواند یاری زیادی به استقلال کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد حضور صمد مرفاوی و پرویز مظلومی در استقلال گفت: این دو در گذشته سرمربی استقلال بوده اند، اما شخصیت شان اینطور نیست که دنبال سرمربیگری باشند. یکی از ایرادها به کادر فنی، کم تجربگی در لیگ برتر بود. اضافه شدن نصرالله عبداللهی به عنوان مدیر فنی، صمد مرفاوی و پرویز مظلومی که کوله باری از تجربه دارند، می تواند به فکری یاری کند. این افراد دنبال پُست سرمربیگری استقلال نیستند. تکلیف همه تعیین است و هر کسی سر جای خودش کار می نماید.

فریبا با اشاره به دیر شروع شدن تمرینات تیم استقلال اعلام کرد: تمرینات پیش فصل لیگ، 40،45 روز زمان می برد. تیم های دیگر زودتر تمرینات شان را شروع نموده اند و به دیدارهای تدارکاتی شان رسیده اند. استقلال از روز گذشته استارت زده است و تنها 20 روز تا شروع لیگ فرصت داریم. طرفداران باید صبر بیشتری داشته باشند. ممکن است است استقلال در دو، سه بازی اول دچار مشکل گردد، به همین دلیل طرفدار باید صبر کند و به کادر فنی جوان خود زمان بدهد.

وی گفت: مدیریت باشگاه برای اینکه خودش را ثابت کند، باید دو کار مهم انجام دهد. نخست اینکه پنجره نقل و انتقالاتی باز گردد تا استقلال بتواند از نیروهای جدید استفاده کند. دوم، زودتر تکلیف علی کریمی، شیخ دیاباته و هروویه میلیچ را تعیین کند، خصوصا کریمی که به نظرم فصل گذشته بهترین هافبک ایران بود. امیدوارم مدیران باشگاه زودتر این کارها را انجام دهند تا خیال طرفداران و کادر فنی راحت گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 679

به "فریبا: فراخوان فکری باعث شد با پیشکسوتان به تمرین استقلال برویم، مظلومی و مرفاوی دنبال سرمربیگری نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریبا: فراخوان فکری باعث شد با پیشکسوتان به تمرین استقلال برویم، مظلومی و مرفاوی دنبال سرمربیگری نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید