فلسفه بازگشت پنجشنبه ها در زمانه کرونا ، مدارس پرجمعیت زوج و فرد می شوند

به گزارش درگ فایل، وزیر آموزش و پرورش در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دبیرستان البرز در تهران از زوج و فرد شدن مدارس پرجمعیت در مناطق قرمز کرونا اطلاع داد.

فلسفه بازگشت پنجشنبه ها در زمانه کرونا ، مدارس پرجمعیت زوج و فرد می شوند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، محسن حاجی میرزایی با تاکید بر اینکه نمی توان با فرض وجود کرونا زندگی را تعطیل کرد، اضافه نمود: فلسفه دایر بودن مدارس در روزهای پنجشنبه اجرای طرح تقسیم روزها برای حضور دانش آموزان در مدرسه است. بر این اساس، دانش آموزان مدارس پرجمعیت به دو گروه تقسیم می شوند؛ یک گروه روزهای زوج به مدرسه می فرایند و گروه دیگر روزهای فرد در مدرسه حضور خواهند داشت.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه شرایط فعالیت مدارس در مناطق سفید و دارای جمعیت کم دانش آموزی عادی خواهد بود، گفت: البته استفاده از فضای مجازی برای ارائه آموزش ها حتی در شرایط سفید تداوم می یابد و فیلم های تدریس باکیفیت معلمان در اختیار خانواده ها قرار خواهد گرفت. همچنین برگزاری آزمون های هماهنگ در کشور به وسیله فضای مجازی ظرفیت خوبی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

حاجی میرزایی در بخش دیگر سخنانش گفت: مدارس غیردولتی باید متوجه باشند شرایط تغییر نموده است و اگر بخواهند مانند گذشته موقعیت خود را حفظ نمایند، باید تغییراتی داشته باشند و شرایط جدید به خانواده ها پیشنهاد بدهند تا خانواده ها از آنها استقبال نمایند. امیدوارم همکاران سازمان مدارس غیردولتی شرایط را ارزیابی و متناسب با شرایط با جامعه صحبت نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 492

به "فلسفه بازگشت پنجشنبه ها در زمانه کرونا ، مدارس پرجمعیت زوج و فرد می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فلسفه بازگشت پنجشنبه ها در زمانه کرونا ، مدارس پرجمعیت زوج و فرد می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید