مذاکرات پنهانی برای فروش هافبک عراقی ، بشار رسن در آستانه حضور در لیگ قطر!

به گزارش درگ فایل، به همین دلیل باشگاه پرسپولیس به صورت پنهانی در حال مذاکره با باشگاه القطر برای انتقال رسن است و حتی قول هایی به رادو و دیگر سرخپوشان داده شده که از محل فروش بشار مطالبات آنان را تسویه می نماید.

مذاکرات پنهانی برای فروش هافبک عراقی ، بشار رسن در آستانه حضور در لیگ قطر!

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در قرارداد بشار رسن ستاره عراقی پرسپولیس که حدود دو ماه پیش قرارداد خود را تمدید کرد،بندی وجود دارد که وی می تواند در بازه زمانی پنجره زمستانی نیم فصل لیگ ایران با پرداخت مبلغی از جمع سرخپوشان جدا گردد،اما این شرط برای او کارآمد نیست.

پنجره جابجایی قطر از 1 ژانویه تا 31 ژانویه(11 دی تا 11 بهمن)باز است امّا پنجره جابجایی ایران،از 4 فوریه تا 3 مارچ (15 بهمن تا 13 اسفند)ادامه دارد.

اگر بشار بخواهد به قطر ترانسفر گردد،این انتقال باید در پنجره جابجاییی قطر انجام گردد،به این علت که پنجره ایران،چهار روز پس از بسته شدن پنجره جابجاییی قطر باز می گردد او نمی تواند از بند جدایی استفاده کند.

به همین دلیل باشگاه پرسپولیس به صورت پنهانی در حال مذاکره با باشگاه القطر برای انتقال رسن است و حتی قول هایی به رادو و دیگر سرخپوشان داده شده که از محل فروش بشار مطالبات آنان را تسویه می نماید.

باید دید آیا پرسپولیس بعد از جدایی بیرانوند،علیپور،ترابی و خلیل زاده در پنجره ای که گذشت،باز هم ستاره دیگری را از دست می دهد یا خیر؟!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 719

به "مذاکرات پنهانی برای فروش هافبک عراقی ، بشار رسن در آستانه حضور در لیگ قطر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکرات پنهانی برای فروش هافبک عراقی ، بشار رسن در آستانه حضور در لیگ قطر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید