نجات 15 نفر از ساکنان محبوس شده در میان دود و آتش آپارتمان

به گزارش درگ فایل، آتش نشانان 15 نفر از ساکنان ساختمان مسکونی در تهرانپارس را که میان دود و حرارت محبوس شده بودند، نجات دادند.

نجات 15 نفر از ساکنان محبوس شده در میان دود و آتش آپارتمان

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 16:45 روز گذشته آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در تهرانپارس، خیابان استخر، بوستان چهارم غربی به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله نیروهای ایستگاه 57 به همراه گروه امداد و نجات 10 آتش نشانی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.

علی شکرانه مهربانی؛ فرمانده آتش نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه دارای 12 واحدی مسکونی، یک واحد 80 مترمربعی آتش گرفته و دود غلیظ ناشی از آتش سوزی به راهروها و طبقات بالایی ساختمان نفوذ نموده بود.

وی با اعلام اینکه هر لحظه امکان سرایت آتش به واحدهای مسکونی دیگر وجود داشت، اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی بی درنگ جریان اصلی برق و گاز محل حادثه را قطع کردند و پس از ایمن سازی کامل، از طریق دستگاه های تنفسی و لوله های آب رسانی به کانون آتش سوزی نزدیک شده و مشغول مهار شعله های آتش شدند.

این فرمانده آتش نشانی اعلام نمود: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان برای جست وجو و نجات افراد محبوس شده، به دستگاه های تنفسی مجهز شدند و پس از ورود به محل حادثه و آنالیز، 15 نفر از ساکنان را از میان دود و حرارت خارج نموده و به محلی امن انتقال دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ در این حادثه به هیچ یک از ساکنان آسیبی نرسید و نیروهای آتش نشانی، شعله های آتش را پیش از سرایت به نقاط دیگر ساختمان مسکونی مهار و کاملاً خاموش کردند.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 286

به "نجات 15 نفر از ساکنان محبوس شده در میان دود و آتش آپارتمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات 15 نفر از ساکنان محبوس شده در میان دود و آتش آپارتمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید