نظیر عبدالله اوف روس، حریف محمدرضا گرایی در فینال

به گزارش درگ فایل، محمدرضا گرایی بعد از انجام سه کشتی و کسب 3 برد پر افت و خیز توانست به فینال مسابقات جهانی برسد.

نظیر عبدالله اوف روس، حریف محمدرضا گرایی در فینال

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محمدرضا گرایی برای دومین بار در 2 ماه و بعد از المپیک می تواند قهرمان مسابقات جهانی هم بشود، او می تواند مثل عبدالرشید سعد الله اوف عمل کند و تنها قهرمان کشتی المپیک باشد که در جهانی هم قهرمان شده است.

محمدرضا گرایی برای قهرمان شدن در مسابقات المپیک ابتدا برابر حریف کلمبیایی برنده شد، سپس فرانک اشتپلر آلمانی، قهرمان بزرگ جهان در 67 کیلو را شکست داد، در کشتی نیمه نهایی برابر زویدزه گرجستانی پیروز شد و خاتمه در فینال، پرویز نصیب اوف را برد و قهرمان شد.

نکته جالب این که همین کشتی گیر اوکراینی که در فینال به گرایی باخت در کشتی های قبلی آرتم سورکوف از روسیه را شکست داده بود، حالا اتفاق جالبی اتفاق افتاده است و در فینال گرایی باید با نفر دوم روسیه در این وزن یعنی نظیر عبدالله اوف مبارزه کند.

گرایی در مسابقات جهانی نسبت به المپیک یک حریف مشترک داشت، راماز زویدزه گرجستانی که در المپیک 6-1 مغلوب گرایی شده بود، اینجا نزدیک بود او را شکست دهد اما در ادامه کار این گرایی بود که برنده شد و به فینال مسابقات رفت.خوشبختانه در روز آخر ایران 2 کشتی گیر فینالیست دارد و این مساله می تواند ایران را در راستا دوم شدن در مسابقات جهانی و ثبت رکورد کسب مدال در مجموع آزاد و فرنگی در تاریخ کشتی کشورمان یاری کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 1260

به "نظیر عبدالله اوف روس، حریف محمدرضا گرایی در فینال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظیر عبدالله اوف روس، حریف محمدرضا گرایی در فینال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید