هشدارگراهام نسبت به سوءاستفاده القاعده و داعش از کنترل ضعیف مرزهای آمریکا

به گزارش درگ فایل، لیندسی گراهام سناتور جمهوریخواه آمریکایی نسبت به امکان اینکه تروریستها بتوانند عناصر افراطگر آینده را از طریق مرز مکزیک با آمریکا به داخل کشورش قاچاق کنند، هشدار داد.

هشدارگراهام نسبت به سوءاستفاده القاعده و داعش از کنترل ضعیف مرزهای آمریکا

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به نقل از دیلی میل، این در حالی است که اخیرا دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا نیز به جو بایدن رئیس جمهور فعلی از بابت از بین بردن آمریکا با سیاستهای مهاجرتی ضعیف همچنان که موجود ورود مهاجران ادامه می یابد حمله کرد با این حال دولت جو بایدن از بحرانی خواندن شرایط خودداری کرده است.

گراهام که سناتور کارولینای شاقتصادی است به شون هانیتی مجری فاکس نیوز گفت که تغییر بایدن در سیاستها سبب جهش در میزان ورود بچه ها مهاجر تنها و بدون همراه شده است.

و او همچنین گفت که این خطرناک است و حالا که هزاران نفر در حال ورود هستند تا تابستان میزان ورود به صدها هزار تن می رسد؛ این بحران انسانی است و قرار است یک بحران اقتصادی برای شهرهای ما در طول مرز ایجاد کند.

وی اضافه کرد: و پایان این قرار است تبدیل به یک بحران امنیت ملی شود زیرا آنها امروز بچه هستند اما فردا به آسانی می توانند تبدیل به تروریست شوند.

گراهام خاطر نشان کرد، با نزدیک شدن به بیستمین سالگرد حملات 11 سپتامبر 2001 القاعده و داعش به چیزی کمتر از حمله مجدد به ما میل ندارند.

او ادامه داد: و این ناامنی در مرز یک طریق عالی است برای آنکه تروریستها به کشور ما وارد شوند و در ما ترکیب شوند.

این سناتور اضافه کرد: هر چقدر که مساله برای دولت بایدن شرم آور و دردناک باشد، آنها باید درک کنند کاری که ترامپ در قبال مرز کرد موثر بود.

گراهام گفت، سیاستهای بایدن به جهش دامن میزند و هشدار داد که هنوز بدترین شرایط در راه است.

او پیش بینی افزایش رشد تعداد ورودی ها را کرده و گفت: زمانی که ترامپ رئیس جمهور بود بچه ها همگی مجددا یا به مکزیک یا کشورشان مسترد می شدند. حالا همه آنها در آمریکا می مانند.

وی اضافه کرد: و وقتی من می گویم هنوز بدترین شرایط در راه است یعنی تا بهار و اواخر بهار و اوایل تابستان شما قرار است با ورود کاروانهای خانواده ها روبرو شوید زیرا این صحبت در آمریکای مرکزی پخش شده که آنها دارند سیاستهایی که ترامپ اعمال کرد را تغییر می دهند.

گراهام اظهار کرد: اگر شما به مرز بروید و خودتان را تسلیم کنید در آمریکا می مانید نه در مکزیک. تا زمانی که این سیاست را لغو نکنید، تا زمانی که به سیاست باقی نگه داشتن در مکزیک بر نگردید بدترین شرایط در راه است.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 967

به "هشدارگراهام نسبت به سوءاستفاده القاعده و داعش از کنترل ضعیف مرزهای آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدارگراهام نسبت به سوءاستفاده القاعده و داعش از کنترل ضعیف مرزهای آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید