هشدار درباره کلاهبرداری با واکسن کرونا و فروش اقلام دارویی در فضای مجازی

به گزارش درگ فایل، خبرنگاران : معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی طی دو اطلاعیه جداگانه در مورد فروش غیرقانونی اقلام دارویی در فضای مجازی و همچنین عرضه غیرقانونی هر گونه واکسن تحت عنوان واکسن کرونا هشدار داد.

هشدار درباره کلاهبرداری با واکسن کرونا و فروش اقلام دارویی در فضای مجازی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا در متن این اطلاعیه آمده است، نظر به بعضی گزارشات واصله مبنی بر فروش اقلام دارویی در بستر فضای مجازی تاکید می گردد، هرگونه اقدام به عرضه و فروش اقلام دارویی در فضای مجازی و بستر اینترنتی فاقد هر گونه وجاهت قانونی است و در صورت وصول گزارش تخلف، اقدام قانونی جهت پیگیری قضایی موضوع توسط این معاونت صورت خواهد گرفت.

تازه ترین خبرها و تحلیل های مالی را در اینستاگرام خبرنگاران مشاهده کنید

گفتنی است عرضه اقلام غیر دارویی در فضای اینترنتی، منحصراً منوط به رعایت تشریفات قانونی و اخذ مجوز وفق ضابطه ابلاغی سازمان غذا و دارو بوده و عرضه و فروش اقلام سلامت محور غیر دارویی بدون سیر مراحل قانونی مستوجب پیگرد قضایی خواهد بود.

معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی همچنین در یک اطلاعیه جداگانه به شهروندان هشدار داد: عرضه هر گونه واکسن تحت عنوان واکسن کرونا غیر مجاز بوده و در حال حاضر هیچگونه واکسن تائید شده ای در بازار دارویی کشور وجود ندارد. لذا به شهروندان محترم موکداً توصیه می گردد به منظور حفظ سلامتی خود از تهیه احتمالی واکسن مذکور جداً خودداری کنند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 863

به "هشدار درباره کلاهبرداری با واکسن کرونا و فروش اقلام دارویی در فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار درباره کلاهبرداری با واکسن کرونا و فروش اقلام دارویی در فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید