همکاری اورژانس و شهرداری برای مدیریت سرعت اتفاقات و حوادث

به گزارش درگ فایل، رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: در شهر تهران با وجود مشکلاتی که در معابر وجود دارد علارغم آمادگی این امکان فراهم نمی گردد که به سرعت به حادثه رسیدگی گردد.

همکاری اورژانس و شهرداری برای مدیریت سرعت اتفاقات و حوادث

به گزارش خبرنگاران، در مراسم آیین بهره برداری از طرح مشارکت شهرداری تهران و سازمان اورژانس کل کشور، در ساماندهی خدمات فوریت های پزشکی که پیش از ظهر امروز برگزار گردید، زهرا صدر اعظم نوری -رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و ایمنی شورای شهر تهران- اظهار کرد: امروز شرایطی فراهم شده که خدمات رسانی، ساز و کار بهتری دارد. سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران یکی از سازمان های متخصص و قوی است و جزو یکی از اولین سازمان هایی است که در صحنه وجود دارد.

وی با بیان اینکه نیروهای امدادی بر اساس استانداردها باید کمتر از چهار دقیقه به محل برسد، گفت: همه ما می دانیم در شهر تهران با وجود مشکلاتی که در معابر وجود دارد علارغم آمادگی این امکان فراهم نمی گردد که به سرعت به حادثه رسیدگی گردد، ترافیک و گره های ترافیکی همواره از معضلات نیروهای امدادی بوده است. ضرورت دارد که راهکاری داشته باشیم برای اینکه بتوانیم مصدومان را به مراکز درمانی برسانیم. در این راستا شهرداری و... تمهیداتی را با همکاری سازمان اورژانس کشور فراهم کردند که بتوان به وسیله امکانات هوایی و... این امکان فراهم گردد که با ساز و کاری که فراهم شد انتقال مصدومان به مدت زمان یک سوم کاهش پیدا خواهد نمود.

صدراعظم نوری با تاکید بر اینکه امیدواریم ایمنی با جدیت دنبال گردد گفت: امیدواریم با همکاری خوبی که بین سازمان اورژانس و شهرداری اجرا شده است به سرعت اتفاقات و حوادث را مدیریت کنیم. امیدوارم که خدمات این چنینی گسترده گردد و شاهد شرایط مطلوب تر و آسایش باشیم.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 100

به "همکاری اورژانس و شهرداری برای مدیریت سرعت اتفاقات و حوادث" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری اورژانس و شهرداری برای مدیریت سرعت اتفاقات و حوادث"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید