واکسن کرونا از سه کشور چین، روسیه و هند وارد می گردد

به گزارش درگ فایل، رئیس دفتر رئیس جمهور جزئیات ورود واکسن از کشورهای خارجی به ایران را گفت و گفت با روسیه، چین و هند در حال مذاکره هستیم تا اولین محموله را وارد کنیم. تاریخی نمی گردد برای آن معین کرد اما تا قبل از خاتمه سال حتما عملیات واکسیناسیون انجام خواهد شد.

واکسن کرونا از سه کشور چین، روسیه و هند وارد می گردد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور بمبئی ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به کوشش دولت برای ورود واکسن خارجی کرونا به کشور گفت: ما از همان ابتدا اعلام کردیم که به دنبال ورود واکسن مطمئن خارجی هستیم و از همان اول هم اعلام کردیم که در کنار آن، از فراوری واکسن کرونا در داخل حمایت می کنیم و همین سیاست را نیز دنبال خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که واکسن کرونا از کدام کشور وارد می گردد، توضیح داد: قرارداد کواکس را بستیم و پول آن را پرداخت کردیم و در نوبت هستیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور توضیح داد: با سه کشور که هم اکنون واکسن آنها مورد استفاده قرار می گیرد در حال مذاکره هستیم که واکسن آنها را وارد کنیم. بر همین اساس با روسیه، چین و هند در حال مذاکره هستیم تا اولین محموله را وارد کنیم. تاریخی نمی گردد برای آن معین کرد اما تا قبل از سرانجام سال حتما عملیات واکسیناسیون انجام خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 816

به "واکسن کرونا از سه کشور چین، روسیه و هند وارد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسن کرونا از سه کشور چین، روسیه و هند وارد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید