وزارت ورزش: پیگیر توهین های دادکان هستیم

به گزارش درگ فایل، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مرتضی فلاح پیرامون اظهارات رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: به کار بردن لفظ دلالی برای اساسنامه فدراسیون فوتبال از سوی وزارت ورزش و جوانان، برای اولین بار در ادبیات ورزش کشور از سوی محمد دادکان بیان شده و بسیار عجیب، سوال برانگیز و مبهم و از همه مهمتر مصداق شاخص توهین و نشر اکاذیب به مدیران و مسئولان وزارت ورزش و جوانان است.

وزارت ورزش: پیگیر توهین های دادکان هستیم

وی ادامه داد: تشویش اذهان عمومی نسبت به بعضی مسائل از جمله اساسنامه فدراسیون فوتبال و به کار بردن لفط دلالی وزارت ورزش و جوانان براساس کدام مصداق و مستند بیان شده و چه معنی و مفهومی دارد. از همه مهمتر اینکه خارج از دایره اخلاق است که خود را مبرا از هرگونه اشکال، ایراد و خطا در محضر خدا و مردم تصور کنیم و با بی انصافی،کارکنان و مدیران یک دستگاه دولتی را به باد نقد گرفته و با ادبیات توهین آمیز آنها را به دلالی متهم کنیم. بنابراین این حق برای کارکنان این وزارتخانه برای پیگیری ادعاهایی که مطرح شده طی فرآیند قانونی محفوظ خواهد بود.

مدیر کل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان تاکید نمود: تدوین مقررات و اساسنامه برعهده هیئت رئیسه و مجمع فدراسیون فوتبال بوده و دخالت مدیران وزارت ورزش و جوانان کذب محض است.

فلاح حفظ منافع و مصالح ملی را مهم برشمرد و گفت: اگر زمانی بعضی افراد خلاف منافع ملی حرکت نموده، اکنون در این برهه از زمان لازم است بدون فرافکنی و بدون حب و بغض ها در چنین چالش هایی به جای ایجاد شبهه برای بیگانگان و فرافکنی نسبت به دستگاه متولی ورزش کشور، منافع ملی و بین المللی کشورمان حکم می نماید با نقدها و نظرهای سازنده به ورزش یاری نموده و به آبرو و حیثیت کشور بیندیشند.

وی توضیح داد: باید پذیرفت که انتقاد سازنده می بایست با واقعیت تطبیق داشته باشد و اینکه بعضی اشخاص با اهداف خاص، نقدهای غیرمنصفانه و فاقد وجاهت را در رسانه ها با ادبیات غیراخلاقی بیان نمایند تا از این طریق به اهداف مدنظر برسند، دارای ایراد اساسی است و اگر به حقوق اشخاص و کارکنان یک دستگاه دولتی انتقادی هست، باید با رعایت موارد قانونی و عدل و انصاف سخن بگوییم.

منبع: فرارو
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 460

به "وزارت ورزش: پیگیر توهین های دادکان هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت ورزش: پیگیر توهین های دادکان هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید