وزیری: کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست، شعبانی بهار: وظیفه ما سنگین تر شد

به گزارش درگ فایل، ملی پوش ریکرو مردان پس از کسب سهمیه المپیک توکیو در تایلند گفت: کسب مدال المپیک توکیو دور از دسترس نیست در صورتی که تحت حمایت قرار بگیریم.

وزیری: کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست، شعبانی بهار: وظیفه ما سنگین تر شد

به گزارش خبرنگاران، میلاد وزیری پس از کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو در تایلند افزود: خدا را شکر می کنم که توانستم سهمیه المپیک توکیو را برای تیروکمان در ریکرو انفرادی کسب کنم. قبل از هر چیزی جا دارد از خانواده ام به ویژه همسرم و دخترم که در طی این مدت سختی های زیادی را تحمل کردند تشکر کنم و همچنین از فدراسیون تیروکمان که تا این لحظه از هیچ حمایتی کوتاهی نکرده و مجید میررحیمی، سرمربی تیم ملی که همانند یک برادر همیشه در کنارم بوده است.

وی ضمن قدردانی از حمایت های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک از او برای کسب سهمیه المپیک توکیو گفت: امیدوارم این حمایت ها از سوی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک تداوم داشته باشد. کسب سهمیه المپیک قدم اول بود و اگر حمایت ها بیشتر شود به طور یقین کسب مدال المپیک نیز دور از دسترس نخواهد بود و این بار می توانیم به مدال المپیک دست پیدا کنیم.

این ملی پوش تیروکمان در ارزیابی از سطح مسابقات کسب سهمیه المپیک اظهار کرد: کشورهایی که برای کسب سهمیه المپیک توکیو در تایلند شرکت کرده بودند تیم های قدر و خوبی بودند. به ویژه ویتنام که اصلا تصور نمی کردم به سهمیه المپیک توکیو دست پیدا کند. همین طور مغولستان و تایلند که در این دوره از مسابقات عملکرد پیروزی داشتند.

وی گفت: پس از خاتمه این مسابقات تمام تیم های آسیایی برای حضور قوی تر در المپیک توکیو در تورنمنت دیگری که در فیلیپین برگزار می شود، شرکت خواهند کرد. من امیدوارم بعد از این تحت حمایت بیشتری قرار بگیریم تا فرصت مدال را در المپیک توکیو از دست ندهیم.

غلامرضا شعبانی بهار، رئیس فدراسیون تیروکمان هم درباره کسب یک سهمیه المپیک 2020 توکیو، گفت: از پیروزیت کمان داران و کسب سهمیه المپیک بسیار خوشحالم. میلاد وزیری یکی از المپین های ما که با کسب این سهمیه باعث خوشحالی مردم ایران شد. از مربی او تشکر می کنم و به خانواده وزیری تبریک می گویم.

وی ضمن تشکر از حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک گفت: حالا وظیفه ما سنگین شده و بلافاصله بعد از بازگشت به ایران باید برای حضوری پیروز در المپیک برنامه ریزی کنیم.

امید نجاری مدیر تیم های ملی تیروکمان نیز درباره کسب سهمیه ریکرو مردان گفت: ما در بخش زنان هم می توانستیم سهمیه بگیریم. زهرا نعمتی در رقابتی پایاپای با حریف هندی نتیجه را واگذار کرد. حریف او راهی فینال شد و سهمیه گرفت.

وی در خاتمه افزود: فقط کسب سهمیه مهم نیست، باید برنامه ریزی کنیم تا ورزشکارانی که سهمیه گرفته اند نتایج خوبی در المپیک داشته باشند. تیرماه در رقابت های برلین آلمان شانس داریم که سهمیه ها را افزایش دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dragfile.ir شناسه مطلب: 144

به "وزیری: کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست، شعبانی بهار: وظیفه ما سنگین تر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیری: کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست، شعبانی بهار: وظیفه ما سنگین تر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید